برگزای کمیسیون آنالیز سقوط مرگبار مربی سنگنوردی

به گزارش بروزترین وبلاگ، فدارسیون کوهنوردی ایران از برگزاری کمیسیون آنالیز حوادث درباره حادثه منجر به فوت زنده یاد مرتضی نادی اطلاع داد.

برگزای کمیسیون آنالیز سقوط مرگبار مربی سنگنوردی

به گزارش بروزترین وبلاگ، فدراسیون کوهنوردی از آنالیز حادثه منجر به فوت زنده یاد مرتضی نادی در آزمون مربیگری درجه 2 سنگ نوردی در محل فدراسیون کوه نوردی و صعودهای ورزشی اطلاع داد. این فدراسیون اعلام نموده که سه شنبه 22 مهر 99 در کمیسیون آنالیز حوادث طی حدود چهار ساعت درباره این حادثه تلخ پرسش و پاسخ، بحث و گفتگو انجام شده است. طبق لیست اعلامی فدراسیون کوهنوردی این جلسه با حضور 30 تن برگزار گردید.

همچنین این فدراسیون اعلام نموده که جلسه بعدی این کمیسیون به زودی برگزار می گردد.

در این کمیسیون رضا زارعی به عنوان رئیس فدراسیون و حسین مقدم به عنوان دبیر فدراسیون کوهنوردی حضور داشتند. طبق اعلام فدراسیون کوهنوردی نماینده وزارت ورزش و جوانان در این جلسه شرکت نموده بود. همچنین نام دبیر اسبق این فدراسیون که در سکوت خبری از سمت خود کناره گیری نموده بود، به عنوان کارشناس مهمان در این لیست دیده می گردد.

فدراسیون کوهنوردی در مورد این جلسه توضیحات بیشتری نداده و تنها عنوان نموده است که گفتگو و پرسش و پاسخ در مورد حادثه انجام شده است.

به گزارش بروزترین وبلاگ، سه شنبه 15 مهر، در منطقه پلخواب استان البرز آزمون ورودی مربیگری درجه 2 سنگنوردی طبیعت زیر نظر فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی برگزار گردید. در این آزمون چهار خانم و 28 آقا حضور داشتند که در یکی از آیتم های صعود در این آزمون که به جهت دوستت دارم معروف بود و باید به روش ابزارگذاری انجام می شد، یکی از مربیان در طول جهت دچار حادثه شد و سقوط کرد. متاسفانه مرتضی نادی از مربیان خوب سنگنوردی ایران در این حادثه جان خود را از دست داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برگزای کمیسیون آنالیز سقوط مرگبار مربی سنگنوردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزای کمیسیون آنالیز سقوط مرگبار مربی سنگنوردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید