حمید سوریان: مسابقات قهرمانی مغولستان بخشی از چرخه انتخابی تیم ملی است

به گزارش بروزترین وبلاگ، نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: نتایج کسب شده به وسیله فرنگی کاران در مسابقات آسیایی مغولستان و پایبندی کادر فنی به چرخه انتخابی قابل تقدیر است.

حمید سوریان: مسابقات قهرمانی مغولستان بخشی از چرخه انتخابی تیم ملی است

به گزارش گروه ورزشی بروزترین وبلاگ، حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون کشتی و دارنده 7 مدال طلای المپیک و دنیا در کشتی فرنگی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب اضافه نمود: مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در حالی با کسب 4 مدال طلا، 1 مدال نقره و 2 مدال برنز و کسب عنوان نایب قهرمانی به وسیله تیم کشورمان به انتها رسید که 6 مدال آور مسابقات دنیای نروژ در این رقابت ها حضور نداشتند و کادر فنی طبق وعده ای که داده بود نفرات برتر چرخه انتخابی تا رقابت های جام تختی را به این مسابقات برد و پای نتایج آن ها ایستاد و این کار جای تقدیر دارد، چراکه بیشتر چهره های جوان و نفرات پشت خط مانده عملکرد خوبی در مغولستان داشتند و نتیجه کسب شده قابل تقدیر است.

سوریان توضیح داد: مسابقات قهرمانی آسیا را بعنوان یک مسابقه تدارکاتی و جزئی از چرخه انتخابی قرار دادیم چراکه ما در چند ماه آینده دو رقابت مهم دنیای صربستان و بازی های آسیایی چین را پیش رو داریم و باید به فکر آماده سازی نفرات برای این مسابقات باشیم.

وی ادامه داد: در واقع نفرات جوان و آینده داری که در مغولستان به موفقیت رسیدند، در مسابقات تدارکاتی پیش رو در کنار سایر نفرات عنوان دار محک می خورند که این کار هم باعث رشد کشتی گیران می گردد و هم دست کادر فنی را برای انتخاب نفرات خود بازتر می نماید.

نایب رئیس فدراسیون توضیح داد: پس از مسابقات مغولستان فدراسیون جلسه ای را با کادرهای فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی خواهد گذاشت و در خصوص چگونگی و کیفیت اعزام کشتی گیران به مسابقات دنیای صربستان و بازی های آسیایی تصمیم گیری می گردد.

سوریان با بیان اینکه برای فدراسیون بازی های المپیک و بعد از آن رقابت های دنیای در اولویت است، گفت: هدف اصلی کسب موفقیت در المپیک 2024 پاریس و 2028 لس آنجلس است و پس از آن رقابت های قهرمانی دنیا است.

وی گفت: فدراسیون کشتی نیز تمام کوشش خود را برای پشتیبانی از تیم های ملی بعمل می آورد و در پی این است که با ایجاد انگیزه و رقابت در میان کشتی گیران، آینده کشتی کشور را به جهت حضور قدرتمند در میادین مهم تضمین کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "حمید سوریان: مسابقات قهرمانی مغولستان بخشی از چرخه انتخابی تیم ملی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمید سوریان: مسابقات قهرمانی مغولستان بخشی از چرخه انتخابی تیم ملی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید