خدمات آنلاین اسباب کشی؛ با نوبار بدون دغدغه اسباب کشی کنید

به گزارش بروزترین وبلاگ، در اسباب کشی فرقی ندارد که اثاثیه شما به اندازه یک کامیون باشد و چه به اندازه یک نیسان و وانت، در واقع خود پروسه اسباب کشی است که دردسر و دغدغه بسیاری را به افراد متحمل می نماید.

خدمات آنلاین اسباب کشی؛ با نوبار بدون دغدغه اسباب کشی کنید

به گزارش بروزترین وبلاگ، بنابر اعلام نوبار(/https://nobaar.com)، برای اینکه تمام استرس ها و سختی های این پروسه را کم کنید باید به دنبال راهی باشید که همه از آن استفاده کردند و نتیجه گرفتند.

مطمئناً یکی از روش هایی که افراد بسکمک از آن نتیجه گرفتند، استفاده از خدمات آنلاین برای انجام و رزرو خدمات اسباب کشی هست.

با توجه به زندگی پرمشغله مردم در دنیای امروز، زمان زیادی برای انجام تمام و کمال کارهای مربوط به اسباب کشی نمی ماند و به همین دلیل مردم مجبور به تحمل فشار زیاد و استرس برای تکمیل کارهای مربوط به اسباب کشی می شوند.

تصورش را بکنید باید برای اسباب کشی برنامه ریزی بکنید و طول هفته را از شنبه تا پنجشنبه سرکار بروید و زمان زیادی برای انجام این برنامه ریزی ندارید. اینجاست که تکنولوژی و فضای آنلاین به کمک می آید. استفاده از اینترنت و ابزارهای آنلاین بسکمک از کارها را راحت نموده و در کسری از ثانیه بسکمک از کارها با همین ابزارها انجام می گردد.

یکی از ابزارهایی که در انجام کارهای اسباب کشی بسیار کمک دهنده است، اپلیکیشن نوبار است. نوبار، اولین اپلیکیشن اسباب کشی است که تمام خدمات مربوط به اسباب کشی را از ابتدا تا خاتمه کار به کاربران خود ارائه می دهد.

ویژگی های نوبار

نوبار، اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات مربوط به حمل بار و اسباب کشی است که این امکان را برای کاربران خود فراهم نموده که در کم ترین زمان ممکن و با خرج هزینه اندک بهترین خدمات را درخواست و رزرو نمایند. با استفاده از خدمات آنلاین اتوبار نوبار می توانید خدماتی مانند کرایه کامیون و خاور، کرایه نیسان و وانت، کارگر حمل بار، کارگر بسته بندی، کارگر فنی برای انجام کارهای فنی و برقی قبل و بعد از اسباب کشی و درنهایت تهیه وسایل بسته بندی را درخواست کنید.

در هنگام ثبت سفارش در نوبار به آسانی می توانید مبدا و مقصد را روی نقشه تعیین کنید، نوع ماشین درخواستی خود را با توجه به میزان بار خود از قبیل کامیون، نیسان و ماشین بار را تعیین کنید، تعداد مورد احتیاج کارگر حمل بار، کارگر بسته بندی و کارگر فنی را انتخاب کنید و در آخر با زدن چند دکمه سفارش خود را ثبت کنید و آماده انجام شدن کارهای مربوط به اسباب کشی خود باشید.

یکی از کارهایی که بسکمک به دلیل شاغل بودن توانایی و زمان انجام آن را ندارند، بسته بندی اثاثیه است. بسته بندی کردن وسایل منزل برای اسباب کشی، از آوردن وسایل و تجهیزات بسته بندی، کارگر برای بسته بندی وسایل و همچنین کارگر حمل بار برای بارگذاری و خالی کردن کامیون در مقصد را، به طور کامل نوبار انجام می دهد. در تمام مراحل این کارها کارگرها و راننده کامیون درنهایت احتیاط و با رعایت موارد ایمنی کار خود را انجام می دهند. همچنین می توانید برای مطمئن شدن از راستا حرکتی راننده کامیون به وسیله اپلیکیشن راستا حرکتی آنها را رصد کنید.

تمام این موارد برای این است که فرایند اسباب کشی را از فرایند سنتی آن خارج کنید و به سمت برگزار کردن آن به صورت آنلاین پیس بروید. تکنولوژی و فضای آنلاین همه برای این به وجود آمدند که ما را از صرف وقت و هزینه بسیار برای انجام کارها دور نمایند. اسباب کشی هم یکی از همان کارها است که در گذشته و به شکل سنتی برگزار می شد و مسائل فراوانی داشت.

چطور از خدمات نوبار استفاده کنیم؟

کار با نوبار بسیار آسان و در عین حال بسیار سریع صورت می پذیرد. برای ثبت سفارش اسباب کشی با بسته بندی وسایل توسط نوبار تنها به اتصال به اینترنت و یه دستگاه هوشمند مانند تلفن همراه، تبلت یا لپتاپ احتیاج دارید.

ابتدا کار را با دانلود اپلیکیشن و یا باز کردن وب سایت نوبار شروع کنید. پس از دانلود و ثبت نام در اپلیکیشن می توانید کار ثبت سفارش خود را شروع کنید و اطلاعات مربوط به بار، محل سکونت فعلی و مقصد بار و دیگر موارد گفته شده را وارد کنید. درنهایت و پس از چند کلیک در کم ترین زمان ممکن فاکتور نهایی خود را مشاهده می کنید که دارای قیمتی مقرون به صرفه و همچنین ثابت تا خاتمه کار است.

داشتن قیمت منصفانه و همچنین ثابت از شعارهای نوبار است. کاربر زمانی که فاکتور خود را مشاهده می نماید نباید دغدغه افزایش آن تا خاتمه کار را داشته باشد. به همین دلیل نوبار این مشکل را برای مشتریان خود و کاربرانی که قصد اسباب کشی دارند حل نموده است. فاکتور نهایی نوبار حکم قیمت تمام شده اسباب کشی شما مشتری را دارد و تا خاتمه کار به هیچ عنوان این قیمت تغییر نخواهد داشت.

حتی در نوبار کارگران به هیچ عنوان درخواست انعام نمی نمایند و دادن انعام کاملا بستگی به خود مشتری دارد و هیچ زوری در آن وجود ندارد.

اکنون زمان تصمیم گیری برای انتخاب بهترین و مناسب ترین اتوبار برای اسباب کشی است. مطمئناً همه دوست دارند در این زمانه پر استرس اتوباری برای اسباب کشی خود انتخاب نمایند که میزان سختی این پروسه را به حداقل برساند و به آنها کمک کند تا در این روز بزرگ دغدغه ای نداشته باشند. با استفاده از اپلیکیشن نوبار و خدمات کامل آن می توانید با خیال راحت و بدون دغدغه به فکر انجام کارهای روزمره خود باشید و کارهای مربوط به اسباب کشی از قبیل، بسته بندی، چیدمان، کارهای فنی و ... را به نوبار بسپارید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "خدمات آنلاین اسباب کشی؛ با نوبار بدون دغدغه اسباب کشی کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات آنلاین اسباب کشی؛ با نوبار بدون دغدغه اسباب کشی کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید