عبور از گردنه برفگیر سربیژن جیرفت صرفا با زنجیر چرخ امکان پذیر است

به گزارش بروزترین وبلاگ، خبرنگاران/کرمان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان با اشاره به بارش باران در محورهای جنوبی استان و بارش برف در ارتفاعات جیرفت از باز بودن کلیه محورهای ارتباطی جنوب استان کرمان اطلاع داد.

عبور از گردنه برفگیر سربیژن جیرفت صرفا با زنجیر چرخ امکان پذیر است

مسعود جمیلی با بیان اینکه از تمامی ظرفیت این اداره کل برای باز بودن محورهای شریانی و اصلی استفاده شده است اضافه کرد:با توجه به نزدیک شدن ساعات پایانی امشب و امکان یخ زدگی محور عبور از گردنه سربیژن فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دستگاه های سنگین راهداری در گردنه های برفگیر حضور دارند از فعالیت 50 دستگاه سبک، سنگین و نیمه سنگین به استعداد 80 نیروی راهدار در محورهای برفگیر و 70 نفر نیروی راهداری در محورهای بارانی جنوب کرمان خبرداد و گفت: عبور از گردنه برفگیر امیر المومنین و دیگر جاده های برفگیر جیرفت با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان از عوامل پلیس راه و قرارگاه پلیس راه جنوب استان و هلال احمر تشکر کرد و گفت: دستگاههای نمک پاش و تیغ زنی محورهای برفگیر مرتبا در حال اجرا است و با توجه به نزدیک شدن به ساعات پایانی امشب امکان یخ زدگی محور وجود دارد لذا توصیه اکید راهداری بر استفاده از تجهیزات زمستانی است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان با بیان اینکه اولویت این اداره کل باز بودن محورهای شریانی و اصلی جنوب استان است گفت: با ایجاد زمان مناسب دستگاههای راهداری برای بازگشایی محورهای روستایی برفگیر و خسارت دیده از سیل اعزام خواهند شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "عبور از گردنه برفگیر سربیژن جیرفت صرفا با زنجیر چرخ امکان پذیر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبور از گردنه برفگیر سربیژن جیرفت صرفا با زنجیر چرخ امکان پذیر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید