اجاره بهای 83 مکان ورزشی در ایلام بخشیده شد

به گزارش بروزترین وبلاگ، مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیل بودن مکان های ورزشی، اجاره بهای ماه های اسفند و فروردین 83 مکان ورزشی در ایلام بخشیده شد.

اجاره بهای 83 مکان ورزشی در ایلام بخشیده شد

به گزارش بروزترین وبلاگ به نقل از فارس، مظفر علی شائی صبح چهارشنبه گفت: در راستای اجرای ماده 88 واگذاری اماکن ورزشی دولتی به بخش خصوصی، اجاره بهای ماه های اسفند و فروردین 83 مکان ورزشی این دستگاه اجرایی به بخش خصوصی بخشیده شد.

وی اضافه کرد: این اقدام برای حمایت از بخش خصوصی در شرایط تعطیلی مکان های ورزشی به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اتخاذ شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام اضافه کرد: همچنین تا به امروز 25 نفر از مالکان باشگاه های خصوصی در استان برای بخشودگی اجاره بهای این اماکن اعلام آمادگی کرده اند و اجاره اسفند ماه 98 و فروردین 99 را بخشیده اند.

وی اعلام نمود: فعالیت باشگاه های دولتی و خصوصی، مسابقات، همایش ها، گردهمایی ها، دوره ها و سایر فعالیت های ورزشی همچنان تعطیل است.

به گفته علی شائی، برای مقابله با کرونا 4 مکان ورزشی شامل 2 سالن در مجموعه ورزشی غدیر در شهر ایلام، یک سالن در شهرستان دره شهر و یک سالن در شهرستان چرداول برای نقاهتگاه بیماران کرونایی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته است .

منبع: همشهری آنلاین

به "اجاره بهای 83 مکان ورزشی در ایلام بخشیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجاره بهای 83 مکان ورزشی در ایلام بخشیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید