احیای فرهنگ دینی یکی از وظایف رادیو فرهنگ است

به گزارش بروزترین وبلاگ، خبرنگاران : نشست رسانه ای و اعلام برنامه های جدید مدیر رادیو فرهنگ امروز با حضور محسن شریف زاده، مدیر این رادیو و جمعی از اصحاب رسانه در ساختمان شهدای رادیو برگزار گردید.

احیای فرهنگ دینی یکی از وظایف رادیو فرهنگ است

به گزارش خبرنگار فرهنگی بروزترین وبلاگ، مدیر رادیو فرهنگ در ابتدای این نشست ضمن اشاره به رادیو فرهنگ به عنوان یکی از قدیمی ترین رادیو های کشور توضیح داد: شبکه رادیویی فرهنگ از جمله قدیمی ترین شبکه های رادیویی کشور است که خوشبختانه تا به امروز عملکرد خوب و مثبتی را از آن شاهد بوده ایم و برای من یک افتخار و سعادت است که به جمع همکاران رادیو فرهنگ ملحق شدم و خوشحالم که مدیریت این شبکه را در کارنامه کاری ام ثبت می کنم.

شریف زاده با اشاره به دیدگاه ها و سیاست های کلان رادیو فرهنگگفت: مهمترین مولفه هر مساله ای برای شناخت معرفت ، فرهنگ است و اعتقاد ما بر آن است که زیربنای شخصیت و شکل گیری هویت افراد به فرهنگ مرتبط می گردد و به طور کلی فرهنگ شاکله اصلی هر فرد را شکل می دهد.

مدیر اسبق صدای آشنا در ادامه ضمن تاکید بر الزام رادیو فرهنگ بر ترویج فرهنگ اسلامی ـ ایرانی اعلام کرد: اعتقاد ما در حوزه فرهنگ بر این است که پس از ظهور اسلام و گرایش ایرانیان به فرهنگ و معارف اسلامی ، تمدن ایران شکوفایی و بالندگی بیشتری پیدا کرد. از این رو لازم می دانم که ما با همکاری همکارانمان در این شبکه رادیویی این فرهنگ غنی را به درستی ترویج دهیم.

وی اضافه نمود: فرهنگ باید مروج فضیلت ها در جامعه باشد، در عین حال که ما این نگاه تخصصی را نیز در رادیو فرهنگ دنبال خواهیم کرد چرا که یکی از وظایف و ماموریت ها رادیو فرهنگ احیای تفکر دینی است. همچنین قرار است از چهره ها و مفاخر فرهنگی در حوزه های تخصصی بهره مند شویم تا سطح کارشناسی برنامه ها را ارتقاء و افزایش دهیم.

شریف زاده در رابطه با تغییرات در کنداکتور برنامه ها و تنوع در فراوریات رادیو فرهنگ گفت: با توجه به فعالیت 22 شبکه رادیویی که رادیو فرهنگ هم یکی از آنها است، بهتر است تا به شکل دوره ای، تغییر و تحولی در کنداکتور برنامه های رادیویی صورت بگیرد. رادیو فرهنگ هم نباید از این تغییرات مستثنی باشد و بایستی در جهت ارضاء و اغناء مخاطبان فرهیخته این شبکه فراوریاتمان را متحول و برنامه ها را وزین تر فراوری کنیم.

مدیر رادیو فرهنگ در سرانجام به تغییر کنداکتور از ابتدای زمستان اشاره نمود و گفت: برنامه هایی چون؛ سبک زندگی ، پیامبر اعظم(ص) با موضوع فیلم موهن و ... برای جدول جدید این شبکه در نظر گرفته شده که پخش کلیه این برنامه ها از ابتدای زمستان شروع می گردد. ضمن اینکه بسیاری از برنامه های اسبق رادیو فرهنگ با همان فرم و شکل قدیم خودشان حفظ شده اند. البته برنامه ای هم مثل؛ یک حکایت یک مثل، سمفونی واژگان و ... از رادیو صدای آشنا به شبکه فرهنگ آمده است و در واقع به صورت تکرار از این شبکه بازپخش می گردد.

نشست رسانه ای مدیر رادیو فرهنگ با اصحاب رسانه با پرسش و پاسخ حضار و محسن شریف زاده به اتمام رسید.

منبع: تسنیم

به "احیای فرهنگ دینی یکی از وظایف رادیو فرهنگ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احیای فرهنگ دینی یکی از وظایف رادیو فرهنگ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید