اخبار سیاسی

وزیر جهاد کشاورزی: افزایش قیمت ها با یارانه ها جبران می گردد

وزیر جهاد کشاورزی گفت: با حذف ارز ترجیحی و جایگزینی ارز نیمایی، افزایش قیمت را در محصولاتی خاص داریم که با یارانه ها جبران می شوند.

9 تیر 1401

فروش 8 میلیاردی صنایع دستی خراسان رضوی در نوروز

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، #گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از فروش هشت میلیارد و 750 میلیون تومانی صنایع دستی و سوغات در استان طی ایام نوروز خبر داد.

3 تیر 1401

انعقاد قرارداد تضمین سرویس برای ترانزیت دیتا

به گزارش خبرنگاران، حمید فتاحی در مراسم افتتاح پروژه های راهبردی شرکت ارتباطات زیرساخت که بعدازظهر امروز چهارشنبه در وزارت ارتباطات برگزار گردید، توسعه زیرساخت شبکه انتقال کشور را به واسطه توانمندی فراوری داخل، از جمله مهمترین اتفاقات جاری بیان کرد...

3 تیر 1401

شعار سال موقعیت استثنایی در اختیار جامعه علمی قرار داد

به گزارش خبرنگاران، محمدعلی زلفی گل امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک گفت: انتصاب دکتر جواد محمدی به عنوان رئیس تازه پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری شایسته تقدیر است زیرا ایشان شخصیت ملی هستند و می توانند مایه رشد...

2 تیر 1401

دولت بایدن و نسخه جدید آمریکا علیه پناهجویان آمریکای لاتین

معاون رئیس جمهوری آمریکا در نخستین سفر خارجی خود به دو کشور مکزیک و گواتمالا ، مسئله پناهجویان و مهاجرت را در اولویت حرفها و برنامه هایش قرار داد و در سخنانی خطاب به مردم گواتمالا و دیگر ساکنان آمریکای لاتین هشدار داد اگر قدم به خاک آمریکا بگذارند، بازگردانده...

5 تیر 1400

معاون رئیس جمهور از اردوی تیم های ملی کشتی بازدید کرد

به گزارش خبرنگاران، بازدید محمدباقر نوبخت پیش از ظهر امروز از اردوی تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد امروز دوشنبه انجام شد.

3 تیر 1400

ظریف: ایران شریکی قابل اعتماد برای آفریقاست

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران همزمان با روز آفریقا با بیان این که در کنار آفریقا ایستاده ایم، خاطرنشان کرد: ایران شریکی قابل اعتماد برای همه دوستان در این قاره خواهد بود.

24 خرداد 1400

ایروان: نظامیان آذربایجانی همچنان در خاک ارمنستان حضور دارند

طبق اطلاعات وزارت دفاع ارمنستان، نیروهای نظامی جمهوری آذربایجان همچنان در خاک این کشور حضور دارند، البته شرایط باثبات بوده و تلاشی از طرف آنها برای وخامت اوضاع صورت نگرفته است.

20 خرداد 1400

ملاقات خانوادگی مرگبار پس از افطار در جاده سلامت بیرجند

خبرنگاران/خراسان جنوبی جاده سلامت بیرجند شب های ماه مبارک رمضان به جولانگاهی برای مرگ در پیاده روی های کرونایی تبدیل شده و اکنون دیگر نامش سلامت نیست.

4 خرداد 1400

موضوع لغو تحریم ها مشخص نشده است

نماینده روسیه در مذاکرات وین در سرانجام رایزنی با نمایندگان آمریکا، به تمایل هر دو طرف ایرانی و آمریکایی برای احیای کامل برجام اشاره نموده و گفت: البته هنوز مسائل زیادی پیش روی بوده و موضوع لغو تحریم ها نیز معین نشده است.

2 خرداد 1400

روش افغانستانی تنها راه اخراج اشغالگران از عراق است

در پی اظهارات فرمانده مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام)، دبیرکل گروه جهادی - سیاسی عصائب اهل الحق تهدید به اجرای روش افغانستانی برای اجبار نیروهای آمریکایی به خروج از عراق کرد.

1 خرداد 1400

دیپ فیک اعضای مجلس هلند را گول زد

یک فرد با استفاده از فناوری دیپ فیک هویت رئیس ستاد یکی از مخالفان دولت روسیه را جعل نموده و با نمایندگان مجلس هلند گفتگوی ویدئویی انجام داده است.

29 اردیبهشت 1400

جلسه مهم برای دستمزد در شورای عالی کار

خبرنگاران: دومین جلسه معین حداقل دستمزد در شورای عالی از عصر امروز برگزار شده و طرفین وارد طرح پیشنهاد خود برای میزان افزایش حقوق شده اند.

12 اردیبهشت 1400

بیشترین تست کرونای کشور در خوزستان انجام می گردد

خبرگزاری خبرنگاران- نماینده وزیر بهداشت در امور اجرایی بیماری کرونا در استان خوزستان گفت: در حال حاضر بیشترین انجام تست کرونای کشور با شیوه های متفاوت در استان خوزستان انجام می گردد.

8 اردیبهشت 1400

احتمال نامزدی عروس ترامپ در انتخابات سنا خبرنگاران

رئیس جمهور سابق آمریکا در یک سخنرانی از احتمال حضور عروسش در رقابت های انتخاباتی سنا در سال 2022 اطلاع داد.

6 اردیبهشت 1400

کارزار فشار حداکثری علیه ایران شکست خورده است

یک مقام ارشد دولت آمریکا اذعان کرد: کارزار فشار حداکثریِ ترامپ علیه ایران شکست خورده است.

2 اردیبهشت 1400

تکلیف سفرهای نوروزی معین شد، پروتکل های سختگیرانه برای شهرهای زرد و آبی

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا ضمن تشریح آخرین شرایط بیماری کرونا در کشور و همچنین خوزستان، تصمیم اتخاذ شده برای تعطیلات و سفرهای نوروزی در جلسه امروز ستاد را خاطرنشان کرد.

1 اردیبهشت 1400

خبرنگاران تامین نیاز جامعه با استفاده از ظرفیت شبکه های توزیع موازی

تهران- خبرنگاران- قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی شرایط تامین و توزیع میوه ایام عید را مناسب توصیف کرد و بر ایجاد شبکه های توزیع موازی در راستای توزیع بهتر و جلوگیری از قاچاق به خارج از کشور تاکید کرد.

26 فروردین 1400

معترضان میانماری همچنان در خیابان همزمان با تشدید فشارهای بین المللی بر ژنرال های کودتاچی

مخالفان کودتای میانمار همزمان با افزایش فشارهای بین المللی علیه خونتای نظامی برای متوقف کردن سرکوب هواداران دموکراسی خواهی ،بار دیگر به خیابان ها آمدند.

24 فروردین 1400

ثبت نام 25585 نفر تا ساعت 18 روز ششم ثبت نام قطعی شد، 27 درصد ثبت نام ها تا کنون بصورت الکترونیکی انجام شد خبرنگاران

موسوی دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: تا ساعت 18 روز دوشنبه بیست و پنجم اسفند ماه، ثبت نام 25585 نفر از داوطلبان انتخابات شورا های شهر، نهایی شد.

20 فروردین 1400
تعداد: (107)