اخبار مجلس

ملاقات خانوادگی مرگبار پس از افطار در جاده سلامت بیرجند

خبرنگاران/خراسان جنوبی جاده سلامت بیرجند شب های ماه مبارک رمضان به جولانگاهی برای مرگ در پیاده روی های کرونایی تبدیل شده و اکنون دیگر نامش سلامت نیست.

4 خرداد 1400

تکلیف سفرهای نوروزی معین شد، پروتکل های سختگیرانه برای شهرهای زرد و آبی

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا ضمن تشریح آخرین شرایط بیماری کرونا در کشور و همچنین خوزستان، تصمیم اتخاذ شده برای تعطیلات و سفرهای نوروزی در جلسه امروز ستاد را خاطرنشان کرد.

1 اردیبهشت 1400

10 خبر مهم برای بورس هفته بعد ، سهامداران در انتظار جبران ضرر

به گزارش خبرنگاران، شاید مهمترین اتفاق هفته آینده بازار سهام تغییر دامنه نوسان بورس به منفی دو تا مثبت شش باشد. در همین حال سهامداران منتظر هستند با این گونه تصمیمات حمایتی کمی از ضررهای چند ماه اخیر جبران گردد اما آیا در عمل این اتفاق خواهد افتاد؟ آخرین...

22 اسفند 1399

وام ازدواج به هر شخص فقط یک بار داده می گردد

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش مبلغ وام ازدواج در سال 1400 گفت: به منظور جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی ناشی از این افزایش، به هر شخص در دوران زندگی فقط یک بار وام ازدواج داده خواهد شد.

7 اسفند 1399

اظهارات رئیس مجلس ونزوئلا درباره روابط با آمریکا در دوران بایدن

به گزارش خبرنگاران به نقل از یورو نیوز، خورخه رودریگز رئیس مجلس ملی ونزوئلا می گوید امیدوار است دولت جو بایدن، سیاست بی رحمانه تحریم ها علیه کاراکاس را کنار بگذارد و فضا را برای دیپلماسی فراهم سازد.

28 بهمن 1399

تبدیل فضای گورستان های دروازه دولاب به میدانگاه صلح

پروژه بهسازی محیطی و احداث میدانگاه صلح از مدت ها پیش شروع شده است در این طرح قرار است محدوده گورستان های تاریخی دروازه دولاب مسدود و به پیاده راه تبدیل گردد.

12 دی 1399

پلوسی: ترامپ چهره واقعی خود را نشان داد

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در بیانیه ای با انتقاد از اقدام رئیس جمهور این کشور در لغو مذاکرات درباره بسته یاری های اقتصادی به آسیب دیدگان از کرونا گفت که ترامپ بار دیگر نشان داد که منفعت خود را بر مصلحت آمریکا ترجیح می دهد.

25 آبان 1399

معافیت مالیاتی مناطق آزاد مشوق صادرات یا تسهیل کننده واردات؟! ، مردم از مجلس انقلابی انتظار دارند

در حالی بعضی نمایندگان مجلس با ادعای حمایت از فراوری به دنبال معافیت مالیاتی مناطق آزاد هستند که اساسا پرداخت مالیات در این مناطق به عهده مصرف کننده بوده و اصلا فشاری بر فراوری کننده وارد نمی کند.

8 آبان 1399

آمریکا قطعا از عراق خارج می شود

نزدیک به یکسال است که در عراق تنش وجود دارد و هجمه های زیادی را دارد به خود می گیرد یکی از ایت تنش ها و اعتراضات مردمی حضور نیروهای امریکایی در عراق است که همین امر منجر شده است حواشی های زیادی را به خود بگیرد. خیلی از سیاستمداران براین باور هستند تا عراق...

21 مرداد 1399

اولویت شورای عالی انقلاب فرهنگی اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی است

قائم مقام ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور گفت: اولویت اول شورای عالی انقلاب فرهنگی ایجاد مقدمات اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی بیکار در کشور است.

18 مرداد 1399

آیا میراث اصفهان را با پنبه سر می برند؟

ایسنا/ بدنبال انتشار اخبار گوناگون پیرامون ساخت هتل در حریم محور فرهنگی تاریخی اصفهان، آیا میراث اصفهان را با پنبه سر می برند؟

15 مرداد 1399

جزئیات برگزاری امتحانات دانشگاه های آزاد و علمی کاربردی خراسان رضوی

خبرنگاران/خراسان رضوی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی خراسان رضوی گفت: تا 17 خرداد تعداد جلسات دروس نظری به حد نصاب خود می رسد، از زمان باقیمانده بیشتر برای برگزاری دروس عملی، آزمایشگاهی و کارگاهی به صورت فشرده استفاده خواهیم کرد.

1 مرداد 1399

خبرنگاران تعطیلی مدارس بر عهده فرمانداران است

مشهد- خبرنگاران- معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استاندار خراسان رضوی به اعلام تعطیلی مدارس شهرستانهای هشت حوزه انتخابیه این استان اشاره و اعلام کرد: اما تعطیلی مدارس در چهار حوزه قوچان، کاشمر، فریمان و چناران بر عهده فرمانداران گذاشته شد.

18 فروردین 1399

همه ایده و نظرات باید امکان رقابت در انتخابات را داشته باشند

خبرنگاران/فارس نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد که شرایط به گونه ای پیش برود که همه ایده ها و نظرات امکان حضور و رقابت در انتخابات را داشته باشند.

16 بهمن 1398