ارزانترین و بهترین فصل سفر به کیش

به گزارش بروزترین وبلاگ، چه فصلی بهترین فصل سفر به کیش است؟

مطمئنا هنگامی که قصد سفر دارید، آگاهی از شرایط آب و هوای آن شهر، برای برنامه ریزی و بستن کوله بار سفر یاری بزرگی خواهد نمود. جزیره کیش یکی از پربازدترین مناطق ایران برای سفر است و در هر فصلی از سال گردشگران با هدفی به این شهر سفر می نمایند. اما با آگاهی از شرایط آب وهوا، زمان برگزاری جشنواره ها و فصل مناسب انجام تفریحات آبی جزیره کیش بهتر می توانید خود را برای انجام سفری لذت بخش به این جزیره مهیج و زیبا آماده کنید. در این مطلب با خبرنگاران همراه باشید تا شرایط سفر در هر یک از فصل های سال را به منطقه آزاد کیش آنالیز کنیم تا با توجه به هدف خود از سفر به این نتیجه برسید که چه فصلی بهترین فصل سفر به کیش است.

ارزانترین و بهترین فصل سفر به کیش

سفر به کیش در بهار

آب و هوای کیش در فصل بهار تا اواسط اردیبهشت معتدل و ملایم است و رطوبت هوا شما را اذیت نخواهد کرد. بنابراین در فصل بهار می توانید از شنا کردن در آب های خلیج فارس و تفریحات آبی کیش لذت ببرید. این نکته را به خاطر داشته باشید که ایام عید کیش با موج بزرگ گردشگران روبرو می گردد بنابراین اگر در این زمان به کیش سفر می کنید حتما به خاطر داشته باشید که بلیط هواپیما کیش را از قبل خریداری نموده باشید و هتل خود را در این جزیره زیبا رزرو نموده باشید.

تفریحات و جاهای دیدنی کیش

سفر به کیش در تابستان

علی رغم اینکه در فصل تابستان و حتی کمی قبل از ماه تیر و کمی پس از ماه شهریور هوای جزیره کیش بسیار گرم و شرجی است و طبیعتا باید گردشگران کمی به این جزیره زیبا سفر نمایند، اما در واقع اینطور نیست. چرا که هزینه های سفر به کیش در این فصل بسیار کاهش می یابد و به عبارتی فصل تابستان ارزانترین فصل سفر به کیش محسوب می گردد. از سوی دیگر مراکز خرید کیش که هدف بسیاری از گردشگران است در این فصل اجناس خود را با تخفیف به مشتریان عرضه می نمایند و برگزاره های جشنواره های تابستانی و تعطیلی مدارس نیز دلیل دیگری است تا موج بزرگ گردشگران در فصل تابستان به کیش سفر نمایند.

سفر به کیش در پاییز

با توجه به اینکه آب و هوای کیش در فصل پاییز معتدل و ملایم است، این فصل زمان مناسبی برای سفر به این جزیره است. اوایل فصل پاییز می توانید در آب های خلیج فارس شنا کنید، چرا که آب دریا نه خیلی گرم و نه خیلی سرد است و برای شنا مناسب است. بنابراین با سفر به کیش در فصل پاییز هم از هوا لذت خواهید برد و هم از خلوتی جزیره. با این حال اگر در فصل پاییز به کیش سفر می کنید کمی مراقب باشید. ممکن است با باران های شدید و دریای طوفانی روبرو شوید. علاوه بر این اگر می خواهید در این فصل از تفریخات آبی جزیره کیش مثل قایق سواری، غواصی، شاتل، پاراسل، فلای برد و دیگر تفریحات آن بهره ببرید، حتما قبل از ورود به آب، شرایط آب وهوا را آنالیز کنید تا دریا طوفانی نباشد.

سفر به کیش در زمستان

با توجه به اینکه از ابتدای دی ماه تا اواسط اردیبهشت ماه آب و هوای کیش در بهترین حالت خود قرار گرفته است، فصل زمستان هم مانند بهار بهترین فصل سفر به کیش محسوب می گردد. آب و هوای کیش در فصل زمستان خنک و بسیار دلپذیر است و به همین دلیل این فصل محبوب ترین فصل برای سفر به کیش در میان گردشگران داخلی و خارجی است. با این حال آب دریا برای شنا کردن کمی سرد است!

منبع: فلای تودی

به "ارزانترین و بهترین فصل سفر به کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزانترین و بهترین فصل سفر به کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید