استقلال 0 ، پیکان 0؛ توقف آبی ها در آزادی

به گزارش بروزترین وبلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- استقلال از پیکان میزبانی کرد و این بازی مساوی شد.

استقلال 0 ، پیکان 0؛ توقف آبی ها در آزادی

به گزارش بروزترین وبلاگ، استقلال و پیکان به مصاف هم رفتند و این ملاقات با نتیجه مساوی 0-0 به سرانجام رسید. در آخرین ملاقات از هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر، دو تیم استقلال و پیکان در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به سرانجام رسید. جدال دو تیم تحت تأثیر اخراج رافائل سیلوا و 10 نفره بازی کردن استقلال در نیمه دوم نهاده شد.

ترکیب استقلال: حسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، صالح حردانی، جعفر سلمانی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی پور، عزیزبک آمانوف، امیرحسین حسین زاده، کوین یامگا و رودی ژستد (از دقیقه 46 روزبه چشمی)

سرمربی استقلال: فرهاد مجیدی

ترکیب پیکان: احمد ناصری، امیر حسین رنگرز جدی، میلاد بدرقه، بهروز نوروزی فرد، محمدعلی فرامرزی، اسماعیل بابایی، غلامرضا ثابت ایمانی، علی رمضانی، محمد قاسمی نژاد، مجتبی حقدوست، ابراهیم صالحی

سرمربی پیکان: مجتبی حسینی

بازی با حمله نصف و نیمه استقلال شروع شد که شوت حسین زاده به وسیله مدافعین حریف برگشت داده شد. لحظاتی بعد نیز آمانوف با یک شوت از راه دور دروازه میهمان را تهدید کرد که توپ راهی به درون دروازه نداشت. در ادامه این پیکان بود که فرصت های خوبی را از دست داد. شوت راه دور ثابت ایمانی با واکنش دیدنی حسینی راهی کرنر شد.

دقایقی بعد خودروسازان در یک صحنه، دو موقعیت متوالی را از دست دادند. ابتدا شوت ثابت ایمانی را حسینی مهار کرد و در برگشت توپ مقابل دروازه در اختیار قاسمی نژاد نهاده شد که شوت این بازیکن به آسمان زده شد. استقلال در دقیقه 33 به وسیله جعفر سلمانی می توانست به گل برسد که شوت او از پشت محوطه جریمه را ناصری به زیبایی راهی کرنر کرد.

در حالیکه بازی در نیمه اول رو به سرانجام بود، یک پاس پشت مدافعین به ابراهیم صالحی رسید. این بازیکن با عبور از مدافعین استقلال در حال ایجاد یک موقعیت تک به تک بود که رافائل سیلوا مدافع آبی پوشان با کشیدن دست کاپیتان پیکان، او را متوقف کرد و همین مسئله کافی بود تا سیدرضا مهدوی داور مسابقه او را با کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج کند و نهایتا نیمه اول با تساوی بدون گل به سرانجام رسید.

در نیمه دوم، استقلال 10 نفره بازی را خوب شروع کرد و چند فرصت را در همان ابتدای کار از دست داد. آمانوف و حسین زاده در شروع نیمه دوم، 3 فرصت عالی را از دست دادند. شوت های این بازیکنان یا از کنار دروازه به بیرون رفت و یا از شدت کافی برای باز کردن دروازه پیکان برخوردار نبود.

در ادامه نیز پیکان از فزونی نفری خود استفاده کرد و سوار بر بازی بود. این تیم چند فرصت بسیار خوب گلزنی را نیز از دست داد. ابتدا این فرامرزی بود که در موقعیت تک به تکی به حسینی نهاده شد که ضربه آرام او از کنار تیر دروازه به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

لحظاتی بعد نیز خاقانی با یک شوت دیدنی تا آستانه باز کردن دروازه پیکان پیش رفت که شوت او از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 73 محمدجواد آزاده بزرگترین موقعیت بازی را از دست داد. او صاحب یک پاس در عمق شد و ابتدا حسینی را دریبل زد اما با تنگ شد زاویه و فاصله گرفتن توپ از پای او، حسینی به درون دروازه برگشت. آزاده سپس با یک شوت دروازه استقلال را تهدید کرد که پس از واکنش دیدنی حسینی توپ به تیر دروازه برخورد کرد و در ادامه راهی کرنر گردد.

پیکان می توانست در دقیقه 87 نیز به گل برسد. شوت بازیکن این تیم از درون محوطه جریمه را حسینی با پا دفع کرد که توپ پس از اینکه ارتفاع گرفت، روی تور دروازه فرود آمد و راهی کرنر شد. در ادامه نیز استقلال در پی حفظ نتیجه بود تا فرایند بی شکستی خود را حفظ کند که همینطور نیز شد و بازی با تساوی بدون گل به سرانجام رسید تا فاصله 6 امتیازی سرخابی ها در صدر جدول حفظ گردد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "استقلال 0 ، پیکان 0؛ توقف آبی ها در آزادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال 0 ، پیکان 0؛ توقف آبی ها در آزادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید