مارکوویچ: از حضور در فوتبال ایران احساس خوبی دارم، منتظر روزهای خوب ذوب آهن باشید

به گزارش بروزترین وبلاگ، ایوان مارکوویچ هافبک صربستانی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت که از حضور در فوتبال ایران احساس خوبی دارد.

مارکوویچ: از حضور در فوتبال ایران احساس خوبی دارم، منتظر روزهای خوب ذوب آهن باشید

ایوان مارکوویچ در گفت وگو با خبرنگار ورزشی بروزترین وبلاگ، درباره تساوی بیرون از خانه ذوب آهن برابر پرسپولیس گفت: این یک بازی سخت برای ما بود، چون پرسپولیس تیم بسیار خوبی است که بازیکنانش از لحاظ فنی در سطح بسیار خوبی هستند و حتی به فینال لیگ قهرمانان آسیا هم رسیدند. البته ما هم در تهران دنبال کسب یک نتیجه قابل قبول بودیم، با اینکه از حریف عقب افتادیم، ولی هیچکدام برای زدن گل تساوی ناامید نبودیم که خوشبختانه این اتفاق در دقایق آخر رخ داد. ما در نیمه اول آنطور که انتظار داشتیم بازی نکردیم، ولی در نیمه دوم پتانسیل مان را نشان دادیم و حتی می توانستیم به سه امتیاز هم برسیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی بروزترین وبلاگ بخوانید. (کلیک کنید)

وی در مورد پاس گلی که در این بازی به میلاد جهانی داد، خاطر نشان کرد: خوشحالم که این اتفاق برای من رخ داد، آنهم در حالی که چند هفته درگیر بیماری کرونا بودم و بعد از چهار هفته توانستم بازی کنم. البته روی یک موقعیت هم می توانستم خودم گل بزنم که متأسفانه این اتفاق رخ نداد. دوست دارم در بازی های بعد بیشتر به تیمم کمک کنم. هدف همه ما این است که شرایط بهتری را برای ذوب آهن در بازی های بعدی رقم بزنیم.

مارکوویچ در پاسخ به این پرسش که چرا ذوب آهن در هشت بازی فقط شش امتیاز گرفته است؟، شرح داد: مسائل زیادی در این نتایج نقش دارد و فکر می کنم آنهایی که از نزدیک مسابقات لیگ برتر را دنبال می کنند، نسبت به این موضوع آگاه باشند. به هر حال اتفاقی در هفته های گذشته رخ داد که ربطی به شرایط فنی تیم ما نداشت. ما تیم بسیار خوبی هستیم و کیفیت فنی خوبی هم داریم. مطمئناً روزهای خوب ذوب آهن هم از راه می رسند.

این بازیکن صربستانی با ابراز خرسندی از حضور در فوتبال ایران گفت: من از حضور در فوتبال ایران احساس خوبی دارم و خیلی چیزها از لحاظ فوتبالی و غیرفوتبالی برای من جذاب است.

وی با اشاره به بازی بعدی تیمش برابر تراکتور گفت: امیدوارم انتظار ما برای کسب اولین برد در همین بازی به اتمام برسد و تراکتور را شکست بدهیم. البته آنها مثل هر حریفی برای ما قابل احترام هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مارکوویچ: از حضور در فوتبال ایران احساس خوبی دارم، منتظر روزهای خوب ذوب آهن باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مارکوویچ: از حضور در فوتبال ایران احساس خوبی دارم، منتظر روزهای خوب ذوب آهن باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید