بهره برداری از پیست شترسواری و اسب دوانی جزیره قشم تا خاتمه سال جاری

به گزارش بروزترین وبلاگ، مسعود کرباسچی بعدازظهر پنجشنبه در حاشیه آئین افتتاح پیست سافاری قشم گفت: پیست شترسواری و اسب دوانی جزیره قشم واقع در روستای گورزین با هدف تقویت حوزه گردشگری این جزیره تا خاتمه سال جاری به بهره برداری می رسد.

بهره برداری از پیست شترسواری و اسب دوانی جزیره قشم تا خاتمه سال جاری

وی ادامه داد: افتتاح پیست سافاری قشم در زمینی به مساحت 520 هکتار نیز از دیگر اقدامات سازمان منطقه آزاد برای رونق صنعت گردشگری در این جزیره است.

کرباسچی اظهار داست: پیست سافاری قشم با توجه موقعیت جغرافیایی کیی از جذاب ترین پیست های کشور است و تمام مردم می توانند از آن استفاده نمایند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در تشریح قابلیت های پیست سافاری بیان کرد: در این پیست مسابقات اتومبیلرانی، ورزش های هوایی و موتورسواری در بهترین سطح برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات در سطح کشوری، منطقه ای و بین المللی موجب افزایش آمار مسافرت گردشگران داخلی و خارجی به این منطقه و ارتقای شاخص های مالی قشم می گردد.

همزمان با آیین افتتاح این پیست، هفتمین دوره مسابقات آفرود کشور نیز با شرکت 40 خودرو و 80 ورزشکار از استان های تهران، اصفهان، فارس، سیستان و بلوچستان، کرمان، قزوین، همدان، البرز، هرمزگان، کردستان و شهرستان قشم شروع شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بهره برداری از پیست شترسواری و اسب دوانی جزیره قشم تا خاتمه سال جاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از پیست شترسواری و اسب دوانی جزیره قشم تا خاتمه سال جاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید