جدیدترین قابلیت واتس اپ رونمایی می گردد

به گزارش بروزترین وبلاگ، مارک زاکربرگ، بیان کرد که میخواهد تا برنامه های واتس اپ و مسنجر فیسبوک را به پلتفرم های خصوصی برای اتصال مشاغل تبدیل کند.

جدیدترین قابلیت واتس اپ رونمایی می گردد

مارک زاکربرگ در طی کنفرانس خود از بعضی جزئیات بروزرسانی آینده واتس اپ رونمایی کرد. برنامه های زیادی برای تلفن های همراه وجود دارد که قابلیت پرداخت های اقتصادی را برای کاربران فراهم می نماید. از جمله این برنامه ها می توان به Apple Pay، Google Pay، Samsung Pay و LG Pay اشاره نمود.

چنین برنامه هایی می توانند به سادگی مبلغ قابل توجهی را برای شرکت های مالک فراهم نمایند. برای مثال شرکت شناخته شده اپل برای هر مبادله اقتصادی اجرا شده 0.15% دریافت می نماید، این یعنی در یک پرداخت اجرا شده به مبلغ 200 دلار مبلغی حدود 30 سنت به شرکت اپل اختصاص داده می گردد.

این درآمد به تنهایی قابل توجه نیست، اما گفتنی است که برنامه شرکت اپل روزانه بیش از یازده میلیون تراکنش توسط کاربران را به خود اختصاص می دهد. حالا کسب درآمد از چنین روندی توجه یک شرکت دیگر را نیز جلب نموده است.

قابلیت انجام تراکنش در واتس اپ

به گفته بعضی خبرگذاری های معتبر، در طی کنفرانس هفته گذشته شرکت فیسبوک مدیرعامل این شرکت، مارک زاکربرگ، خاطرنشان کرد که میخواهد تا برنامه های واتس اپ و مسنجر فیسبوک را به پلتفرم های خصوصی برای اتصال مشاغل تبدیل کند.

در طی این عمل کاربران می توانند مبادلات اقتصادی خود را در این برنامه انجام دهند. در طول کنفرانس اجرا شده مارک زاکربرگ گفت: یک مثال از قابلیت های جدید واتس اپ که ما بر روی آن کار نموده ایم آن است که کاربران می توانند به راحتی ارسال تصاویر، مبلغ مورد نظر خود را به طرف مقابل ارسال نمایند

این شخص همچنین یک بازه زمانی برای پروژه خود تعیین کرد و اضافه کرد من خیلی در این باره هیجان زده هستم و انتظار دارم تا این برنامه در چندین کشور مختلف مورد استفاده قرار گیرد. من در نظر دارم تا تیم ما بتواند فعالیت زیادی بر روی این پروژه انجام دهد و تا شش ماه آینده آن را آماده کند.

منبع: فرادید

به "جدیدترین قابلیت واتس اپ رونمایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین قابلیت واتس اپ رونمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید