همایشها و نمایشگاه ها

روش افغانستانی تنها راه اخراج اشغالگران از عراق است

در پی اظهارات فرمانده مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام)، دبیرکل گروه جهادی - سیاسی عصائب اهل الحق تهدید به اجرای روش افغانستانی برای اجبار نیروهای آمریکایی به خروج از عراق کرد.

1 خرداد 1400

دیپ فیک اعضای مجلس هلند را گول زد

یک فرد با استفاده از فناوری دیپ فیک هویت رئیس ستاد یکی از مخالفان دولت روسیه را جعل نموده و با نمایندگان مجلس هلند گفتگوی ویدئویی انجام داده است.

29 اردیبهشت 1400

هم افزایی بین دستگاه های امنیتی و انتظامی سبب تقویت انتخاباتی سالم می گردد.

خبرگزاری خبرنگاران- معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران گفت: هم افزایی بین دستگاه های امنیتی و انتظامی برای ایجاد انتخاباتی سالم و با امنیت کامل تقویت می گردد.

26 اردیبهشت 1400

هشدار درباره اوج گیری مجدد کرونا در آمریکا خبرنگاران

مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا با اشاره به کاهش اثربخشی واکسن های موجود در برابر جهش های ویروس کرونا، درباره چهارمین موج شیوع این ویروس در آمریکا هشدار داد.

9 فروردین 1400

چگونه دانشمندان ستاره مرگ سرطان را از بین بردند؟

طبنا نیوز/پس از 40 سال تلاش، پایان محققان پیروز شدند یکی از رایج ترین جهش های ژنتیکی ایجادکننده سرطان در بدن انسان را خاموش کنند.

25 اسفند 1399

کسب عنوان برتر دانشگاه شیراز در عقد قرارداد های صنعتی

مدیر دفتر فناوری دانشگاه شیراز گفت: بنا بر آخرین آمار تأییدشده از سوی وزارت عتف، کسب عنوان دانشگاه برتر در عقد قرارداد های صنعتی یکی از مهمترین دستاورد های دانشگاه شیراز بوده است.

16 بهمن 1399

مسایل شهری هنرمندانه و منتقدانه بیان شد

شهر:هنرمندان با نگاه متفاوتی که دارند مسائل شهری را در نمایشگاه تهران از منظر هنرمندان بیان کردند و این هنرمندی باعث حساسیت موضوعات شهری می شود.

16 دی 1399

خبرنگاران رهبر اقلیت دموکرات در سنا: ما در مهمترین انتخابات پیروز شدیم

تهران- خبرنگاران- چاک شومر بامداد چهارشنبه با دفاع از کوشش دموکرات ها در این دور از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: ما در مهمترین انتخابات پیروز شدیم.

20 آذر 1399

پنجمین مرکز خرید جهان ایران مال

ایران مال بزرگ ترین مرکز تجارت، فرهنگ، مذهب، رفاه، تفریح و یکی از مدرن ترین جاذبه گردشگری تهران و خاورمیانه به حساب می آید. امروز با ما همراه باشید تا با این موزه زمان و پنجمین مرکز خرید جهان بیشتر آشنا بشویم .

13 آذر 1399

ساخت دستگاه تصفیه و ضدعفونی کننده هوا بدون تولید گاز مضر

محققان دانشگاه کاشان در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا، پیروز به ساخت دستگاهی پیشرفته برای تصفیه و ضدعفونی هوا بدون تولید هیچ گونه گاز مضری شدند.

9 آبان 1399

بازگشت نفت 60 دلاری در سال آینده

گروه سیتی پیش بینی کرد قیمت نفت تا سرانجام سال میلادی آینده به 60 دلار در هر بشکه افزایش پیدا خواهد کرد زیرا مازاد عرضه تا آن زمان رفع خواهد شد.

5 آبان 1399

فدراسیون کشتی قدم های خوبی را بر می دارد، باید حرف اول را بزنیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون کشتی، مراسم رونمایی از سایت جدید فدراسیون کشتی، صبح امروز (دوشنبه) با حضور مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و جمعی از اصحاب رسانه کشتی، در محل سالن کنفرانس خانه کشتی شهید ابراهیم...

8 شهریور 1399

وزرای خارجه گروه بریکس خواستار لغو تحریم های یکجانبه آمریکا شدند

به گزارش خبرنگاران به نقل از اولتیماس نوتیسیاس پایگاه اینترنتی ونزوئلایی، کشورهای عضو گروه بریکس به مجموعه درخواست های بین المللی برای لغو تحریم های یکجانبه آمریکا علیه برخی کشورها در جریان شیوع جهانی کرونا پیوستند.

7 تیر 1399

اجاره بهای 83 مکان ورزشی در ایلام بخشیده شد

مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیل بودن مکان های ورزشی، اجاره بهای ماه های اسفند و فروردین 83 مکان ورزشی در ایلام بخشیده شد.

3 تیر 1399

ارائه تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی شهرستان منوجان

مسئول میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان منوجان گفت: به هنرمندان صنایع دستی این شهرستان در قالب طرح هر روستا یک محصول با همکاری صندوق کارآفرینی امید تسهیلات مالی ارائه می شود.

24 فروردین 1399

نشست کمیسیون برجام فرصتی برای کاستن از تنش ها

وزیر خارجه روسیه امروز سه شنبه در سخنرانی خود در کنفرانس خلع سلاح در ژنو، نشست کمیسیون برجام را فرصتی برای کاهش تنش های بوجود آمده در این رابطه دانست.

22 فروردین 1399

صادرکنندگان نیازمند تسهیل گری هستند نه بسته حمایتی و مشوق

تازه ترین نشست کمیسیون توسعه صادرات غیرنفتی اتاق ایران روز گذشته با حضور محمود بازاری، مدیرکل دفتر توسعه صادرات بخش کشاورزی در سازمان توسعه تجارت برگزار شد. بازاری در این نشست ضمن ارائه آمار و ارقام از شرایط صادرات کشاورزی در ده ماهه اخیر سال 98، چشم...

12 فروردین 1399

آخرین شرایط آنالیز صنایع دستی در برنامه ششم توسعه

به گفته سعید شیرکوند معاون سرمایه گذاری و برنامه ریزی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، هفته آینده اتفاقات اجرا شده صنایع دستی در برنامه ششم توسعه، نهایی می گردد.

9 فروردین 1399

5 کاروانسرا که به هتل تبدیل شده اند

کاروانسراهای متعددی از دوران کهن ایران وجود دارند که امروز به هتل تبدیل شده اند و می توانند به عنوان اقامتگا های بی نظیر مورد استفاده گردشگران قرار گیرند.

4 فروردین 1399

جدیدترین قابلیت واتس اپ رونمایی می گردد

مارک زاکربرگ، بیان کرد که میخواهد تا برنامه های واتس اپ و مسنجر فیسبوک را به پلتفرم های خصوصی برای اتصال مشاغل تبدیل کند.

2 فروردین 1399
تعداد: (25)