رشد 83 درصدی فروش تابستانه نسبت به بهارانه در خراسان شمالی

به گزارش بروزترین وبلاگ، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در خراسان شمالی، حسین فرخنده با اعلام این خبر گفت: طرح تابستانه کتاب 1399 که از 18 تا 30 مرداد به مدت 12 روز همزمان با سراسر کشور در 7 کتابفروشی خراسان شمالی نیز اجرا شده بود، با رشد نزدیک به دو برابری تعداد کتاب های فروخته شده و ارزش ریالی این کتاب ها همراه شد.

رشد 83 درصدی فروش تابستانه نسبت به بهارانه در خراسان شمالی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی اضافه نمود: در طرح تابستانه کتاب سال جاری از 7 کتابفروشی عضو طرح در مجموع 146 میلیون و 600 هزار تومان کتاب خریداری کردند که نسبت به طرح بهارانه کتاب رشدی 83 درصدی را نشان می دهد، به طوری که آمار 2305 جلدی فروش کتاب در طرح بهارانه با رشد حدود 127 درصدی در تابستانه کتاب به 5243 جلد رسید.

وی گفت: با شیوع کرونا که در ماه های اخیر برای همه بخش های فرهنگ و هنر شرایط خاصی ایجاد نموده، اجرای طرح های فصلی فروش یارانه ای کتاب علاوه بر حمایت از صنعت نشر و کتابفروشی های استان، امیدواریم شاهد ترویج فرهنگ مطالعه در بین خانواده ها نیز باشیم.

یادآوری می گردد، در مرکز استان 6 کتابفروشی و در مانه و سملقان یک کتابفروشی مجری طرح تابستانه کتاب 99 بودند. این طرح سال جاری با شعار کتاب بخوانیم، ایمن بمانیم در 759 کتابفروشی در سراسر کشور ازسوی مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و آسان شدن خرید کتاب برای علاقه مندان و خانواده ها برگزار شده بود.

27 کتابفروشی درخراسان شمالی مشغول به فعالیت هستند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "رشد 83 درصدی فروش تابستانه نسبت به بهارانه در خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد 83 درصدی فروش تابستانه نسبت به بهارانه در خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید