کسب و کار

فروش 8 میلیاردی صنایع دستی خراسان رضوی در نوروز

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، #گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از فروش هشت میلیارد و 750 میلیون تومانی صنایع دستی و سوغات در استان طی ایام نوروز خبر داد.

3 تیر 1401

انعقاد قرارداد تضمین سرویس برای ترانزیت دیتا

به گزارش خبرنگاران، حمید فتاحی در مراسم افتتاح پروژه های راهبردی شرکت ارتباطات زیرساخت که بعدازظهر امروز چهارشنبه در وزارت ارتباطات برگزار گردید، توسعه زیرساخت شبکه انتقال کشور را به واسطه توانمندی فراوری داخل، از جمله مهمترین اتفاقات جاری بیان کرد...

3 تیر 1401

رازیانه تنها نمایندگی فروش آنلاین بیمه رازی!

رازیانه به منظور سهولت خرید بیمه مسافرتی و حوادث انفرادی برای نمایندگان خود تخفیفات ویژه ای را اختصاص داد،

1 تیر 1401

قیمت روز گوشی موبایل در 13 اردیبهشت

قیمت گوشی های موبایل موجود در بازار، مورخ 13 اردیبهشت را مشاهده می کنید.

1 خرداد 1400

سیمرغ بهترین بازیگر پولی می رسد به ...!

سریال های شبکه نمایش خانگی به واسطه طولانی تر بودن به نسبت یک فیلم سینمایی و درنتیجه استفاده از بازیگران بیشتر، بهتر می توانند پذیرای بازیگران پولی باشند.

19 اردیبهشت 1400

جلسه مهم برای دستمزد در شورای عالی کار

خبرنگاران: دومین جلسه معین حداقل دستمزد در شورای عالی از عصر امروز برگزار شده و طرفین وارد طرح پیشنهاد خود برای میزان افزایش حقوق شده اند.

12 اردیبهشت 1400

خبرنگاران دانشگاه علوم پزشکی مشهد مجهز به امکانات تشخیص کرونای انگلیسی شد

مشهد- خبرنگاران- رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد از تجهیز این دانشگاه به امکانات تشخیص ویروس کرونای انگلیسی خبر داد و گفت: تا به امروز هیچ مورد مثبتی از این نوع ویروس جهش یافته در خراسان رضوی گزارش نشده است.

5 اردیبهشت 1400

خبرنگاران دبیرخانه شهر جهانی صنایع دستی در شیراز افتتاح شد

شیراز-خبرنگاران-بهمن ماه 98 شیراز به عنوان شهر جهانی صنایع دستی معرفی شد و یکشنبه 15 فروردین ماه 1400 دبیرخانه این عنوان جهانی در شیراز آغاز به کار کرد.

30 فروردین 1400

کشش پایین سرمایه گذاران برای فراوری در مناطق آزاد

در 11 ماهه سال 1399 کمترین تعداد جواز تاسیس صادر شده با 129 فقره مربوط به مناطق آزاد و ویژه مالی بوده است. پس از آن کهگیلویه و بویر احمد با 159 فقره و بوشهر با 226 فقره قرار دارند که نشان دهنده تمایل کم تر سرمایه گذاری در بخش فراوری در مناطق آزاد است.

29 فروردین 1400

سهام عدالت متوفیان از مالیات معاف است

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در ابلاغیه آزادسازی سهام عدالت تاکید نموده است، سهام عدالت به عنوان دارایی های ماترک متوفیان معاف از مالیات است.

16 فروردین 1400

مثبت اندیشی چه زمانی سمی می شود؟

آیا هرگز در زندگی با مثبت اندیشی مسموم روبرو شده اید؟ مثبت اندیشی مسموم به چه معنایی است؟ آیا گفتن این عبارت که شاید مسائل و سختی هایی که کشیدی به صلاح و قسمتت بوده می تواند به دیگران کمک کند احساس بهتری نسبت به موقعیت خود پیدا کنند؟ همیشه مثبت فکر...

8 فروردین 1400

وام ازدواج به هر شخص فقط یک بار داده می گردد

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش مبلغ وام ازدواج در سال 1400 گفت: به منظور جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی ناشی از این افزایش، به هر شخص در دوران زندگی فقط یک بار وام ازدواج داده خواهد شد.

7 اسفند 1399

ابلاغ الکترونیکی ذخایر مرخصی کارمندان ثابت شهرداری تهران

معاون شهردار تهران از ابلاغ ذخایر مرخصی کارمندان ثابت شهرداری تهران تا انتها سال 1398 به صورت الکترونیکی خبر داد.

23 بهمن 1399

از انعقادغیرحضوری قرارداد بیمه مشاغل آزاد تا نحوه درخواست کمیسیون پزشکی

در راستای ایجاد سازمان تامین اجتماعی دیجیتال و بر اساس طرح 3070 که از نوزدهم آبان ماه کلید خورده قرار است تا بهمن ماه، دوشنبه هرهفته تعدادی از خدمات پرمراجعه این سازمان، بدون احتیاج به مراجعه حضوری در دسترس قرار بگیرد.

12 بهمن 1399

اطلاعات جدیدی از گوشی&zwnjهای سری آیفون 13 اپل منتشر شد

اپل اواخر سال 2021 میلادی از گوشی های آیفون 13 رونمایی می نماید. بنابراین خیلی زود است بخواهیم در رابطه با آن ها حرفی بزنیم. با این حال به تازگی خبرهایی در رابطه با این گوشی ها منتشر شده، از جمله تاریخ عرضه، قابلیت تشخیص چهره و محتویات درون جعبه که در ادامه...

20 دی 1399

رونمایی از نسل جدید آکورا MDX

شاسی بلند پرچم دار آکورا برای سال 2021 تغییرچهره خواهد داد. نسل جدید 47 هزار دلاری MDX، از پیشرانه های 290 و 355 اسب بخار استفاده می نماید.

17 دی 1399

سرقت مسلحانه از طلافروشان کیفی

دزدان مسلحی که با تعقیب طلافروشان کیفی و سد کردن راه آنها در جاده های کشور دست به سرقت 10کیلو طلا زده بودند در عملیات پلیس اصفهان دستگیر شدند.

15 دی 1399

کمبود خدمات روبنایی شهر قیدار برطرف شود

خبرنگاران/زنجان معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به کمبود سرانه های ورزشی، آموزشی، سرای محله و فضای سبز در شهر قیدار تاکید کرد: مدیریت شهری باید طرح و پروژه هایی را برای توسعه این شهر اجرا کند.

14 دی 1399

آمارهایی از سرمایه گذاری در صندوق ها

بازارسرمایه، بازاری امن، دارای پتانسیل و یاری کننده بنگاه های تولیدی و مالی کشوراست و سرمایه گذاران باید قبل از ورود به این بازار آگاه باشند که بازارسرمایه ذاتا دارای ریسک و نیز حرکت های اصلاحی در کوتاه مدت بوده اما در بلند مدت سودده است.

9 دی 1399

سهم بازار جهانی گوشی های هواوی در سال 2021 کاهش خواهد یافت

طبق یک گزارش جدید، به نظر می رسد سهم بازار جهانی گوشی های هواوی در سال 2021 با کاهش شدیدی روبرو می گردد. بر اساس این گزارش، در سال آینده این گوشی ها فقط حدود 4 درصد از بازار جهانی را تشکیل خواهند داد.

4 دی 1399
تعداد: (63)