ساحلی بازان ایران دور اصلی را با سه شکست آغاز کردند

به گزارش بروزترین وبلاگ، در آغاز دیدارهای جدول اصلی تور جهانی والیبال ساحلی کیش هر سه تیم ایرانی حاضر در جدول اصی برابر رقبا شکست خوردند تا ساحلی بازان ایران همچنان در حسرت پیروزی باشند.

ساحلی بازان ایران دور اصلی را با سه شکست آغاز کردند

به گزارش بروزترین وبلاگ، دیدارهای جدول اصلی تور جهانی والیبال ساحلی کیش با معین شدن 32 تیم حاضر در هشت گروه چهار تیمی از ساعت 9 صبح امروز (چهارشنبه) آغاز شد.

از گروه A و در نخستین دیدار تیم ایران یک (رحمان رئوفی و بهمن سالمی) در حالی که ست نخست را با امتیاز 21 بر 18 به سود خود تمام کردند، اما درست های بعدی مغلوب تجربه حریف قدرشان شدند و ست های بازی را با امتیازهای 21 بر 18 و 15 بر 11 واگذار کردند. ساحلی بازان ایران در دیدار بعدی به مصاف آلمان یک می فرایند.

از گروه E تیم ایران دو (عباس پورعسگری و آرش وکیلی) در دیداری بسیار نزدیک با نتیجه دو بر صفر مغلوب تیم اندونزی یک شدند. نماینده ایران ست های بازی را با امتیازهای 23 بر 21 و 21 بر 19 به حریف خود واگذار کرد و باید در دیدار بعدی خود به مصاف تیم اتریش دو برود.

همچنین از گروه B تیم ایران سه (آق محمد سلاق و عبدالحامد میرزاعلی) برابر تیم لتونی با نتیجه دو بر صفر و با امتیازهای 21 بر 11 و 21 بر 19 شکست خوردند تا دست ساحلی بازان در روز نخست دور اصل رقابت ها از کسب پیروزی کوتاه بماند. تیم ایران سه در دیدار آینده خود باید با تیم بازنده دیدار نروژ و اسلوونی دیدار کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ساحلی بازان ایران دور اصلی را با سه شکست آغاز کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساحلی بازان ایران دور اصلی را با سه شکست آغاز کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید