والیبال

آرمات: کادر فنی تیم والیبال نوجوانان به زودی معرفی می گردد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، مسعود آرمات پس از نشست با رئیس فدراسیون والیبال برای تشریح و تأیید برنامه های تیم والیبال نوجوانان، گفت: دیروز نشست بسیار خوبی با داورزنی داشتیم. تمام برنامه های پیشنهادی ام برای استعدادیابی بازیکنان...

5 دی 1399

اعطای تابعیت لهستان به عبادی پور؛ میلاد از تیم ملی می رود؟

بعد از اینکه شب گذشته در جریان یک بازی محبت آمیز به مناسبت 90 سالگی باشگاه اسکرا، مدیر این باشگاه و مسئولان فدراسیون والیبال لهستان به میلاد عبادی پور، بازیکن ایرانی تیم اسکرا تابعیت لهستانی اعطا کردند، حواشی زیادی امروز برای این بازیکن به وجود آمد.

19 مهر 1399

فدراسیون جهانی والیبال تقویم رقابت های 2021 را به روز رسانی کرد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، این تغییرات قبلاً از سوی هیئت اجرایی فدراسیون جهانی پیش بینی شده بود و بعد از مشورت و ارائه به نشست مجازی هیات رئیسه، به تصویب رسید.

20 تیر 1399

داورزنی: در مدیریت کلان احتیاج به حضور تنها افراد والیبالی نیست، نگران جوسازی های فضای مجازی برای تخریب افراد نیستیم

رئیس فدراسیون والیبال گفت: در مدیریت کلان احتیاج به حضور تنها افراد والیبالی نیست و در فدراسیون جهانی نیز از مدیران غیروالیبالی در بخش های متعدد استفاده می گردد.

18 تیر 1399

ساحلی بازان ایران دور اصلی را با سه شکست آغاز کردند

در آغاز دیدارهای جدول اصلی تور جهانی والیبال ساحلی کیش هر سه تیم ایرانی حاضر در جدول اصی برابر رقبا شکست خوردند تا ساحلی بازان ایران همچنان در حسرت پیروزی باشند.

3 فروردین 1399

پیگیری تمرینات پارالمپین های 4 رشته زیر نظر کمیته ملی پارالمپیک

به گزارش خبرنگاران، تمرینات ملی پوشان جودو، پاراتکواندو، پارادوو میدانی و پاراتیروکمان که برای آمادگی حضور در بازی های پارالمپیک توکیو 2020 انجام می گردد از 6 دی ماه شروع شده و در رشته جودو تا 20 این ماه و در سایر رشته ها تا 26 دی ماه در جریان خواهد بود.

29 بهمن 1398