فاکس نیوز ترامپ را عصبانی کرد

به گزارش بروزترین وبلاگ، ایسنا نوشت: به دنبال انتشار نظرسنجی شبکه فاکس نیوز که حاکی از عقب افتادن ترامپ در رقابت های انتخاباتی از بایدن بود، رئیس جمهور آمریکا این شبکه را به باد انتقاد گرفت.

فاکس نیوز ترامپ را عصبانی کرد

به گزارش پایگاه خبری هیل، پس از آنکه شبکه فاکس نیوز نظرسنجی را منتشر کرد که نشان می داد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا هشت درصد از جو بایدن، نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری 2020 عقب است، ترامپ به شدت از این شبکه انتقاد کرد.

ترامپ که دائما نسبت به هر نظرسنجی که حاکی از شکست وی در انتخابات 202 است ابراز شک و تردید نموده، در توییتی نوشت: شبکه فاکس نیوز باید مامور نظرسنجی قلابی خود را اخراج کند. هیچ گاه نظرسنجی خوب و درستی برای فاکس نیوز انجام نداده است.

وی با اشاره به راجر ایلز، مدیر متوفی فاکس نیوز که در سال 2016 میلادی به دنبال اتهامات سوء رفتار جنسی کناره گیری کرد، در این توییت نوشت: امیدوارم راجر به پایین نگاه کند و ببیند که چه اتفاقی برای این نهاد سابقا زیبا اتفاق افتاده است.

وی اضافه کرد: چرا فاکس نیوز نظرسنجی شبکه سی ان بی سی یا شاید باورتان نگردد اما نظرسنجی شبکه سی ان ان را منتشر نمی نماید؟ امیدوارم راجر به پایین نگاه کند و ببیند که چه اتفاقی اتفاق افتاده است.

نظرسنجی شبکه سی ان ان که هفته گذشته منتشر شد، نشان داد که ترامپ به صورت سراسری در برابر بایدن شکست می خورد اما در ایالت هایی که در آنها رقابت ها شدید است، پیشتاز خواهد بود.

نظرسنجی شبکه سی ان بی سی که اخیرا منتشر شد نیز نشان داد که ترامپ با اختلاف اندکی از بایدن در ایالت هایی که در آنها رقابت ها شدید است، پیشی می گیرد.

نظرسنجی شبکه فاکس نیوز که از روز پنجشنبه صورت گرفت نشان داد که 48 درصد از شرکت نمایندگان در این نظرسنجی حامی بایدن هستند در حالی که تنها 40 درصد از ترامپ حمایت می نمایند. این دو تن در نظرسنجی ماه گذشته در رقابتی تنگاتنگ 42 درصد از حمایت شرکت نمایندگان را بدست آورده بودند.

بر اساس این نظرسنجی، بایدن با 17 درصد در میان رای دهندگان بالای 65 سال و با 13 درصد در میان رای دهندگان مستقل پیشتاز است؛ دو گروهی مهمی که در انتخابات ریاست جمهوری 2016 به پیروزی ترامپ یاری نموده بودند.

توییت های انتقادی ترامپ در روز آدینه تازه ترین حملات وی به شبکه فاکس نیوز است؛ شبکه ای که ترامپ مرتبا در آن حاضر می گردد.

ترامپ علی رغم انتقاداتش همچنان بیش از هر شبکه دیگری با فاکس نیوز مصاحبه می نماید.

310311

منبع: خبرآنلاین

به "فاکس نیوز ترامپ را عصبانی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاکس نیوز ترامپ را عصبانی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید