پلوسی: ترامپ چهره واقعی خود را نشان داد

به گزارش بروزترین وبلاگ، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در بیانیه ای با انتقاد از اقدام رئیس جمهور این کشور در لغو مذاکرات درباره بسته یاری های اقتصادی به آسیب دیدگان از کرونا گفت که ترامپ بار دیگر نشان داد که منفعت خود را بر مصلحت آمریکا ترجیح می دهد.

پلوسی: ترامپ چهره واقعی خود را نشان داد

به گزارش گروه بین الملل بروزترین وبلاگ، نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به اقدام دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در تعویق مذاکرات درباره بسته یاری های اقتصادی به آسیب دیدگان از کرونا واکنش نشان داد.

وی در بیانیه ای گفت: بار دیگر، رئیس جمهور ترامپ چهره واقعی خود را نشان داد و منفعت خود را برمصلحت کشور ترجیح داد که این کار با همراهی جمهوری خواستار کنگره بوده است.

رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه گفت که دولت وی مذاکره با دموکرات ها درباره یاری های حمایتی به مردم آمریکا به دلیل شیوع ویروس کرونا را تا پس از انتخابات ریاست جمهوری در سوم نوامبر به تعویق انداخته است.

وی در پیامی در توئیتر نوشت: من به نمایندگانم دستور دادم تا مذاکرات را تا پس از انتخابات متوقف نمایند و بلافاصله پس از آنکه پیروز شدم من بسته حمایتی بزرگی را تصویب خواهم کرد که تمرکز آن آمریکایی های سخت کوش و کسب وکار های کوچک خواهد بود.

رئیس جمهور آمریکا افزود که وی از میچ مک کونل رهبر اکثریت سنا درخواست نموده تا به صورت تمام وقت بر روی موضوع تایید امی کانی برت نامزد عضویت در دادگاه عالی آمریکا تمرکز کند.

این توئیت ترامپ با واکنش منفی بازار سرمایه آمریکا روبرو شد و سهام داوجونز دقایقی پس از این توئیت با افت 1.1 درصدی روبرو شد.

تبادل نظر های سخت میان دموکرات ها و جمهوری خواستار درباره بسته حمایتی طی ماه های گذشته با پیشرفت اندکی روبرو بوده است. این بسته حمایتی باعث ایجاد امید در میان کسب وکار ها و افرادی شده بود که در بحبوحه همه گیری ویروس کرونا با کاهش درآمد یا بیکاری روبرو شده بودند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پلوسی: ترامپ چهره واقعی خود را نشان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلوسی: ترامپ چهره واقعی خود را نشان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید