قربانی: مهم بود که قرار است با چه کسی کار کنم، سایپا فصل بعد هم جوانگرایی می نماید

به گزارش بروزترین وبلاگ، مربی جدید تیم فوتبال سایپا تاکید نمود که این تیم فصل آینده هم جوانگرایی خواهد نمود.

قربانی: مهم بود که قرار است با چه کسی کار کنم، سایپا فصل بعد هم جوانگرایی می نماید

پیروز قربانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی بروزترین وبلاگ، در خصوص پیوستن به کادرفنی تیم فوتبال سایپا گفت: در این مدت بعضی دوستان به من پیشنهاد همکاری دادند که باید از آنها تشکر کنم ولی برای من مهم بود که با چه کسی قرار است کار کنم. در سایپا و تیم ملی همبازی صادقی بودم و از ایشان شناخت داشتم، از طرفی محیط سایپا طوری است که می توانم در این تیم کار کنم و مثمرثمر باشم.

وی در ارتباط با عملکرد ضعیف سایپا در فصل گذشته و اینکه آنها چه برنامه ای برای فصل جدید خواهند داشت، گفت: اگر تیمی جوانگرایی کند قطعا تبعات خاص خودش را خواهد داشت و سایپا هم این کار را انجام داد. سایپا فصل بعد هم جوانگرایی خواهد نمود و هدف ما این است که طوری برنامه ریزی کنیم تا در فصل جدید نتایج بهتری گرفته و در نهایت سایپا در صندلی بالاتری قرار بگیرد.

بازیکن پیشین استقلال در ارتباط با اینکه چه نظری در خصوص اوضاع بحرانی آبی پوشان دارد، اعلام نمود: در حال حاضر در سایپا مشغول فعالیت هستم و درست نیست در خصوص استقلال و تیم دیگری صحبت کنم. استقلال به اندازه کافی پیشکسوت و صاحب نظر دارد که در خصوص این تیم صحبت نمایند. من برای استقلال آرزوی موفقیت دارم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "قربانی: مهم بود که قرار است با چه کسی کار کنم، سایپا فصل بعد هم جوانگرایی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قربانی: مهم بود که قرار است با چه کسی کار کنم، سایپا فصل بعد هم جوانگرایی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید