لیپی به استادیوم آزادی می آید؟

به گزارش بروزترین وبلاگ، رسانه های ایتالیایی از تغییر برنامه سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا و توافق او با مسئولان فدراسیون فوتبال چین برای راهنمایی تیم ملی این کشور خبر داده اند.

لیپی به استادیوم آزادی می آید؟

به گزارش بروزترین وبلاگ، مارچلو لیپی در آستانه بازگشت به چین واقع شده است تا برای دومین بار مربیگری در فوتبال این کشور را تجربه کند. البته این بار هدف او از بازگشت به چین راهنمایی یکی دیگر از تیم های سوپرلیگ چین نیست، بلکه او می خواهد راهنمایی تیم ملی این کشور را که در حال حاضر بدون سرمربی است، بر عهده بگیرد.

تیم ملی چین در چهار بازی خود در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 در قاره آسیا سه شکست داشته و تنها یک تساوی گرفته است و همین موضوع سبب شد که گائو هونگبو از سرمربیگری چینی ها استعفا کند.

اکنون گزارش هایی در رسانه هایی ایتالیایی منتشر شده مبنی بر اینکه مارچلو لیپی به زودی راهنمایی تیم ملی چین که یکی از رقبای ایران در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 است و در تاریخ هشتم فروردین سال آینده میهمان ایران خواهد بود، برعهده می گیرد.

لیپی 68 ساله که سال 2006 به همراه تیم ملی ایتالیا قهرمان جام جهانی شد، در فاصله سال های 2012 تا 2014 سرمربی تیم گوانجو اورگراند چین بود و به همراه این تیم افتخاراتی همچون سه قهرمانی در سوپرلیگ چین، یک قهرمانی در جام حذفی این کشور و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا در فصل 13-2012 کسب کرد.

به گزارش نشریه کوریره دلواسپورت، برنامه قبلی لیپی برای آینده کاری اش بازگشت به چین برای راهنمایی دوباره گوانجو اورگراند است که بعد از رفتن او دچار اُفت شده است، اما مسئولان فدراسیون فوتبال چین توانسته اند سران باشگاه گوانجو را متقاعد نمایند که اجازه دهند لیپی راهنمایی تیم ملی این کشور را برعهده بگیرد.

به نوشته کوریره دلواسپورت، توافقات اولیه میان لیپی و فدراسیون فوتبال چین حاصل شده است و طرفین در انتظار اعلام رسمی شروع همکاری شان هستند.

منبع: تسنیم

به "لیپی به استادیوم آزادی می آید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیپی به استادیوم آزادی می آید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید