مردم در ماه رمضان از غذا های سالم خانگی استفاده کنند

به گزارش بروزترین وبلاگ، زالی گفت: اغذیه فروشی ها از افطار تا سحر اجازه فعالیت دارند، اما به مردم توصیه می کنم که از غذا های سالم خانگی استفاده کنند.

مردم در ماه رمضان از غذا های سالم خانگی استفاده کنند

به گزارش خبرنگار ، علیرضا زالی فرمانده مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران در اخبار شبکه پنج اظهار کرد: حضور مردم در نقاط پرتردد می تواند به کانون اصلی انتشار بیماری کرونا تبدیل شود، اما مردم آن جدیت لازم را در خصوص بیماری کرونا به خرج نداده اند.

او ادامه داد: حضور در خیابان ها و محل های تجمع در حالت عادی باعث می شود که مسائل بهداشتی تحت شعاع قرار گیرد و با توجه به شرایط اپیدمی، تردد های غیرضروری و تجمعات، انتقال بیماری را افزایش می دهد. رعایت بهداشت در دستفروشی به خاطر شرایط خاص خودش به خوبی انجام نمی شود.

زالی با اشاره به اینکه اغذیه فروشی ها از افطار تا سحر اجازه فعالیت دارند، گفت: من به همه مردم توصیه می کنم که در ماه مبارک رمضان از غذا های سالم خانگی استفاده کنند، مانند سابق فروش مواد غذایی در رستوران ها به صورت جمعی ممنوع است و اغذیه فروشی ها می توانند مواد غذایی را به صورت بیرون بر در اختیار مردم قرار دهند. البته پروتکل های بهداشتی به معاونان بهداشتی دانشگاه های علوم پزشکی ابلاغ و نظارت های لازم انجام می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مردم در ماه رمضان از غذا های سالم خانگی استفاده کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم در ماه رمضان از غذا های سالم خانگی استفاده کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید