معرفی تکنولوژی های مختلف در انواع ماشین لباسشویی خارجی و ایرانی به همراه آخرین قیمت ها

به گزارش بروزترین وبلاگ، هنگام خرید ماشین لباسشویی به عبارات و اصطلاحاتی برمی خورید که فروشندگان روی آنها مانور زیادی می دهند. امروز می خواهیم بیشتر با تکنولوژی های به کار رفته در مدل های خارجی و ایرانی آشنا شویم.

معرفی تکنولوژی های مختلف در انواع ماشین لباسشویی خارجی و ایرانی به همراه آخرین قیمت ها

به گزارش بروزترین وبلاگ، بنابراعلام زنبیل، با پیشرفت تکنولوژی، فناوری های به کار رفته در لوازم خانگی هم روز به روز جدیدتر می گردد. هر چه این تکنولوژی ها بهتر و جدیدتر باشند، زندگی ما ساده تر خواهد شد.

ماشین لباسشویی از جمله لوازم خانگی پرمصرف و کاربردی است که هر چه فناوری های به کاررفته در آن جدیدتر و بهتر باشد، باعث می گردد زندگی راحت تری داشته باشیم و در منابع صرفه جویی کنیم. البته ناگفته نماند این تکنولوژی های می تواند روی قیمت ماشین لباسشویی موثر هستند.

فارغ از این موضوع، نکته اصلی اینجاست که در بازار خیلی روی این موارد تاکید می گردد و در نتیجه بهتر است پیش از خرید با موارد تخصصی بیشتر آشنا شوید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید و بدانید واقعا کدام موارد به درد شما می خورد.

به همین دلیل امروز می خواهیم شما را به تکنولوژی های به کار رفته در انواع ماشین لباسشویی خارجی و ایرانی بیشتر آشنا کنیم تا در تصمیم گیری یاریتان نموده باشیم.

تکنولوژی حباب ساز (Eco Bubble)

همیشه دغدغه ما این است که لباس هایمان به بهترین شکل ممکن تمیز شوند و از طرف دیگر هیچ گونه لک و کثیفی روی آن باقی نماند. از آنجایی که ممکن است آب و مواد شوینده کاملا به بافت لباس نفوذ ننمایند، تکنولوژی حباب ساز که بیشتر در انواع ماشین لباسشویی سامسونگ به چشم می خورد، با ایجاد حباب به بافت لباس وارد می گردد تا فرایند تمیزنمایندگی به بهترین شکل انجام گردد.

این حباب ها از ترکیب آب و ماده شوینده با هوا ایجاد می گردد و بدترین لکه ها را هم از بین می برد. البته ناگفته نماند این فناوری باعث حفظ کیفیت و رنگ لباس می گردد، ولی روی قیمت ماشین لباسشویی سامسونگ تاثیر دارد.

تکنولوژی ادواش (Addwash)

برای همه ما پیش آمده که تعداد زیادی لباس داخل دستگاه ریخته ایم و بعد از اضافه کردن مواد شوینده و فشردن دکمه آغاز، پس از گذشت چند دقیقه ای متوجه شده ایم که چند لباس جا مانده اند. در این شرایط یا باید صبر کنیم دفعه بعدی لباس ها را بشوییم یا لباسشویی را خاموش کنیم و پس از چند دقیقه لباس های جدید را اضافه نموده و دوباره مراحل آغاز کار را تکرار کنیم.

اما به لطف تکنولوژی AddWash که در مدل های مختلفی خارجی و ایرانی مانند لباسشویی اسنوا یا لباسشویی ایکس ویژن به چشم می خورد، به یاری یک در کوچک مجزا می توانید خیلی راحت حین کار، لباس هایتان را به قبلی ها اضافه کنید.

تکنولوژی بخارشوی (True Steam)

ال جی همیشه از کمپانی های پیشرو بوده و بسیاری از فناوری های جدید توسط این غول کره ای معرفی می گردد. تکنولوژی True Steam یکی از جذاب ترین مواردی است که در مدل های جدید و رده بالای ماشین لباسشویی ال جی شاهد آن هستیم.

این فناوری که به نام بخارشوی شناخته می گردد، در واقع با تبدیل آب به بخار، لباس ها را در دمای بسیار بالا با مصرف انرژی کمتر می شوید و به دلیل نفوذ ذرات بخار، لکه ها و آلودگی ها بدون آسیب به تار و پود لباس پاک می شوند.

در مدل های جدید ال جی این تکنولوژی به نام Steam Refresh شناخته می گردد که فناوری پیشرفته تری است. به کارگیری این فناوری و موارد دیگر باعث شده تا قیمت ماشین لباسشویی ال جی نسبت به مدل های مشابه بیشتر باشد.

تکنولوژی ضدآلودگی (Anti-Pollution)

احتمالا برای شما هم پیش آمده که احساس کنید بعد از شستن لباس ها درست شسته نشده اند، یا بدتر اینکه روی لباس های مسئله ای پر از پرزهای مختلف است. یکی از قابلیت های انواع لباسشویی امروزی استفاده از برنامه شستشوی اتوماتیک دیگ است. ولی این به تنهایی کافی نیست و بعضی برندها سراغ تکنولوژی ضدآلودگی رفته اند.

این فناوری هم یکی از گزینه های جذاب است که در انواع مدل های مختلف به ویژه لباسشویی تی سی ال به چشم می خورد. به یاری این طرح نوآورانه، سه پایه فلزی پشت دیگ با کاور ضد آب تعبیه شده و طراحی دیگ با جدار صاف و بدون حفره مانع جمع شدن آلودگی های شیمیایی، پرز لباس و باقی ماندن مواد شوینده در شیارها و شکاف های کنار دیگ می گردد.

تکنولوژی شستشوی لباس زیر (Lingerie Care)

بسیاری از ما معتقدیم به دلیل رعایت نکات بهداشتی و جلوگیری از آلودگی ها و بیماری ها، نباید لباس زیر را با لباس های دیگر داخل لباسشویی بیندازیم. به همین دلیل بعضی از شرکت ها برنامه شستشوی متفاوتی ارائه نموده اند که این مشکل را حل می نماید.

این برنامه ویژه شستشوی لباس های زیر طراحی شده که به یاری آن نه تنها مانع آلودگی این لباس ها می شوید، بلکه می توانید آنها را به بهترین شکل ممکن بشویید.

ماشین لباسشویی جی پلاس از جمله مدل هایی است که از این تکنولوژی بهره می برد.

قیمت ماشین لباسشویی را از کجا ببینیم؟

برای انتخاب و خرید ماشین لباسشویی باید به بودجه، احتیاج، فضا و سلیقه خودتان توجه کنید. ولی حواستان باشد که تکنولوژی های مدرن می توانند خیلی به شما یاری نمایند.

می توانید قیمت روز انواع لباسشویی خارجی مانند سامسونگ، ال جی، هیتاچی، کروپ، زیرووات و برندهای ایرانی مانند اسنوا، جی پلاس، پاکشوما، ایکس ویژن و... را در فروشگاه اینترنتی زنبیل آنالیز کنید.

ضمن اینکه می توانید مشخصات فنی و امکانات مدل های مختلف را ببینید و هر جایی برای تصمیم گیری نهایی دچار مشکل شدید امکان مقایسه آنها نیز فراهم شده است.

در این فروشگاه علاوه بر تضمین بهترین قیمت می توانید ازخدمات منحصربه فرد زیر هم بهره مند شوید:

. چتر حمایتی زنبیل

. 10 روز ضمانت خرید (ضمانت بهترین قیمت، اصالت کالا، مغایرت با کالای موجود در سایت و امکان عودت درصورت پشیمانی از خرید)

. امکان خرید اقساطی

. مشاوره و حتی فروش و ثبت سفارش تلفنی

. ارسال در بازه زمانی 3 ساعته برای مشتریان تهران

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "معرفی تکنولوژی های مختلف در انواع ماشین لباسشویی خارجی و ایرانی به همراه آخرین قیمت ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی تکنولوژی های مختلف در انواع ماشین لباسشویی خارجی و ایرانی به همراه آخرین قیمت ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید