همه ایده و نظرات باید امکان رقابت در انتخابات را داشته باشند

به گزارش بروزترین وبلاگ، خبرنگاران/فارس نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد که شرایط به گونه ای پیش برود که همه ایده ها و نظرات امکان حضور و رقابت در انتخابات را داشته باشند.

همه ایده و نظرات باید امکان رقابت در انتخابات را داشته باشند

فرج الله رجبی پنجشنبه در همایش تجلیل از راهداران برتر فارس، گفت: در عرصه انتخابات باید شرایطی باشد که همه ایده های سیاسی فرصت ابراز و عرضه خود را داشته باشند.

این کننده مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه برای انتخابات آینده داوطلب نشده است، اعلام نمود: اگر در یک بازی هم بازیکن و داور و تماشاچی با یک سلیقه و عقیده باشند، آن بازی تماشایی نخواهد بود.

رجبی همچنین گفت: آنانکه قصد دارند در دور آینده کننده مردم درمجلس باشند، باید با توجه به سرفصل های بودجه و شرایط و مختصات کنونی کشور، راه چاره اجرایی و عملیاتی داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز شرایط سخت و پیچیده ای را پیش رو داریم، گفت: در این شرایط گاه با انگشت یکدیگر را نشان داده و مدام همدیگر را متهم می کنیم، حال آنکه هر اظهار نظر و بیان عقیده ای باید مبتنی بر واقعیت ها و در نظر دریافت تمام شرایط کشور باشد.

رجبی رانندگان را یکی از گروه های جامعه دانست که شرایط سختی را تجربه می کنند، گفت: از فرصت چند ماهه ای که از دوران کنندگی ام در مجلس باقی مانده، از هر فرصتی برای تبیین دقیق شرایط و بیان واقعیت ها استفاده خواهم کرد.

رجبی با بیان اینکه وزن تاثیر تحریم ها بر شرایط امروز جامعه بسیار بیشتر از سوء مدیریتها است، گفت: وقتی شما بیش از 10 میلیارد دلار درآمد نفتی را از دست می دهید، مگر می توان انتظار داشت که در کشور هیچ اتفاقی رخ ندهد و این موضوع بر آن تاثیر نداشته باشد.

او شرایط مالی کشور را سخت توصیف و تاکید کرد: در این شرایط سخت، وزن اصلی مسائل بر دوش مردم و گروه های مختلف جامعه قرار گرفته است.

کننده مردم شیراز با بیان اینکه همه مردم جانانه پای نظام و انقلاب ایستاده اند و از آن دفاع می کنند، تاکید کرد: طی 5 ماه آینده جزء جزء اطلاعات لازم را در اختیار مردم قرار خواهم داد، این اقدام من یک کار سیاسی نیست بلکه اقدامی برای بازگشت سرمایه ملی و اجتماعی است.

او گفت: امروز شاهد آن هستیم که مدام همدیگر را به ناتوانی، سوء مدیریت و خیانت متهم می کنیم، اما واقعیت اینگونه نیست، شما اگر یک پدر مدیر و توانمند و مدبر هم باشید اما پول در اختیارتان نباشد، امکان مدیریت خانه خود را هم نخواهید داشت.

کننده با بیان اینکه همه افراد جامعه باید اجازه حرف زدن را داشته باشند، شرح داد: اما باید حرف هایمان با اشراف بر مختصات موضوعی باشد که در مورد آن می خواهیم صحبت کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "همه ایده و نظرات باید امکان رقابت در انتخابات را داشته باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه ایده و نظرات باید امکان رقابت در انتخابات را داشته باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید