واکنش سرپرست دبیری دوومیدانی به استعفای رئیس کمیته رده های پایه

به گزارش بروزترین وبلاگ، سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی در واکنش به اینکه گفته می گردد در کار کمیته فنی رده های پایه دخالت می نماید گفت: به عنوان دبیر فدراسیون حق دارم که از کمیته زیر نظر خودم سوال بپرسم و این به منزله دخالت نیست.

واکنش سرپرست دبیری دوومیدانی به استعفای رئیس کمیته رده های پایه

پژمان معتمدی، سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی در خصوص دلایل استعفای مسئول کمیته پایه به بروزترین وبلاگ گفت: آقای رضایی درخواست برگزاری مسابقه جوانان داخل سالن انتخابی تیم ملی در تاریخ 9 اسفند را داشت تا جمعی حذف و بقیه برای مرحله بعدی اردوی تیم ملی آماده شوند اما از نظر سازمان تیم های ملی این مسابقه توجیهی نداشت چون قرار است تیم جوانان اواخر اردیبهشت 99 در مسابقات فضای باز تایلند شرکت کند در نتیجه برگزاری مسابقه انتخابی داخل سالن غیرفنی بود.

او در ادامه اضافه نمود: با این وجود مسابقه مدنظر او را حذف ننموده ایم بلکه آن را به تاریخ 15 اسفند و به مسابقه فضای باز تغییر داده ایم. شاید ناراحتی هایی که از زمان مسابقات بین المللی داخل سالن برای آقای رضایی ایجاد شده در کنار هم قرار گرفته است تا این تصمیم را بگیرد چون آن زمان هم نامه ای به فدراسیون فرستاد و از اینکه من به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون انتخاب شده ام خیلی ابراز تاسف کرد. فکر نمی کنم نوع استعفایش واقع بینانه باشد بلکه جهت گیرانه است و من با فراغ بال می پذیرم.

معتمدی به تصمیماتی که کمیته پایه اتخاذ نموده است اشاره و بیان نمود: اتفاقاتی در بخش جوانان و نوجوانان افتاده است، انتخاب های اشتباهی انجام شده که بدون شاخص و ملاک ارزیابی است، حتی چند روز قبل به آقای رضایی زنگ زدم و خواستم شاخص رکوردهای ورودی را برای انتخاب نفرات به من اعلام کند که چرا چنین رکوردهایی در نظر گرفته است اما هیچ توجیهی نداشت، یعنی جماعتی خارج از افراد مستعد به اردوها دعوت شده اند که دلیلش را نمی دانم. اگر من قصد معین ورودی داشته باشم مثلا سه نفر اول ایران را در نظر می گیریم، بر اساس شانس مدال آوری گزینش می کنیم یا اینکه رنکینگ جوانان و نوجوانان آسیا را مشاهده می کنم و بر اساس آن یک رکورد ورودی در نظر می گیریم. هیچ جهت گیری نسبت به آقای رضایی نداشته ایم و هر چه بوده به مسائل فنی مربوط است.

او در خصوص اعتراض رضایی به عدم حضورش در جلسه سازمان تیم های ملی گفت: ضرورتی به حضور او در جلسه سازمان تیم های ملی نبوده است چون نامه اش در جلسه مطرح و کارهای لازم انجام گرفته است. هیچ کس موافق نظرش نبود چون انتخاب افراد برای مسابقات فضای باز بر اساس مسابقات داخل سالن کاملا غیر کارشناسانه است. شاید آقای رضایی به دلیل اتفاقاتی که از قبل افتاده یا اینکه من را قبول ندارد این تصمیم را گرفته است. البته اهمیتی ندارد که قبولم دارد یا خیر.

سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی بیان نمود: آقای رضایی از ابتدا هم راستا با سیاست های فداسیون نبود و مسئولیت های خود را نمی پذیرفت. او بعد از اینکه مسابقه بین المللی تمام شد به فدراسیون نامه ای نوشت که چرا برای تیم جوانان لباس یک شکل تهیه نشده است در حالی که حتی یک نامه از او موجود نیست که چنین درخواستی داشته باشد. علاو بر این تمام ورزشکاران را در هتل اسکان داده بودیم و او اصلا در جریان نبود اما در نامه نوشته بود که به شان ورزشکاران بی احترامی شده است و آنها در هتل نبوده اند. نامه نگاری بعد از برگزاری مسابقه پاسخگو نیست و عدم پذیرش مسئولیتش را توجیه نمی کند. او به دلیل بعد مسافتی که با تهران داشت اصلا در جریان اتفاقات نبود و رشته کار از دستش در رفته بود.

او در خصوص اضافه شدن نفراتی به سازمان تیم های ملی گفت: تمام نفراتی که در سازمان تیم های ملی هستند در زمان ریاست قبل هم بوده اند فقط آقای شادمهر به عنوان کارشناس خبره و محسن ربانی و هادی سپهرزاد هم به عنوان مهمان اضافه شده اند. نمی دانم از نظر آقای رضایی چه کسی کارشناس است که اکنون نظر کارشناسی می دهد و در خصوص تصمیمات آقای شادمهر، فیروزی، ربانی، شایان ، سپهرزاد و خانم بهزادی که سال های مدیدی سوابق قهرمانی، مربیگری و اجرایی دارند، مشکوک است؟ در جلسه سازمان تیم های ملی هیچگونه جهت گیری نبوده است و او خودش از ابتدا جهت گیری داشته است.

معتمدی در واکنش به ادعای رضایی مبنی بر دخالت در کمیته پایه گفت: نمی دانم منظور از دخالت چیست اما در شرایطی که تمام استان ها و ورزشکاران به من زنگ می زنند که بر چه اساسی رکوردهای ورودی رده های پایه تعیین شده است، به عنوان دبیر فدراسیون حق دارم که از کمیته زیر نظر خودم سوال بپرسم و این به منزله دخالت نیست. دخالت یعنی اینکه آقای رضایی نظر کارشناسی بدهد و من قبول نکنم در حالی که سازمان تیم های ملی نظرش را قبول نداشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "واکنش سرپرست دبیری دوومیدانی به استعفای رئیس کمیته رده های پایه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش سرپرست دبیری دوومیدانی به استعفای رئیس کمیته رده های پایه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید