خبرنگاران برخورد 2 دستگاه سواری در قزوین سه نفر را به کام مرگ کشاند

به گزارش بروزترین وبلاگ، قزوین - خبرنگاران - رییس پلیس راه استان قزوین گفت: برخورد 2 دستگاه خودروی سواری در جاده روستاهای رشتقون به کورانه در قزوین سه تن را به کام مرگ کشاند.

خبرنگاران برخورد 2 دستگاه سواری در قزوین سه نفر را به کام مرگ کشاند

سرهنگ فرهاد ذاکری منش شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار بروزترین وبلاگ اضافه نمود: براساس تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر تصادف 2 دستگاه خودروی سواری در راستا روستاهای رشتقون - کورانه از توابع شهرستان قزوین، عوامل انتظام در اسرع وقت به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه نمود: با مراجعه ماموران بر سر صحنه حادثه معین شد که 2 دستگاه خودروی 206 و سمند با یکدیگر برخورد نموده که بر اثر این حادثه یکی از سرنشینان خودروی 206 و 2 سرنشین سمند در دم فوت نموده اند.

سرهنگ ذاکری منش با بیان اینکه علت حادثه در دست آنالیز است، گفت: جاده کورانه به رشتقون دوطرفه بوده و به نظر می رسد خودروی سمند که قصد دور زدن داشته، بدون رعایت اصول هدایت و رانندگی راستا جاده مقابل را مسدود نموده است.

این مسوول انتظامی ادامه داد: در جاده های دوطرفه بارها اعلام شده که خودروها قبل از دور زدن باید ابتدا به منتهی الیه سمت راست رفته و پس از زدن راهنما و نگاه به جلو و عقب به آهستگی اقدام به دور زدن نمایند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران برخورد 2 دستگاه سواری در قزوین سه نفر را به کام مرگ کشاند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برخورد 2 دستگاه سواری در قزوین سه نفر را به کام مرگ کشاند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید