دلایل ناتوانی در آب کردن چربی شکم

به گزارش بروزترین وبلاگ، چربی احشایی، نوعی چربی که اطراف اندام ها و بخش میانی بدن جمع می گردد، می تواند خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را افزایش دهد و همچنین یک پیش بین برای ابتلا به شرایطی مانند بیماری قلبی، فشار خون بالا، مقاومت به انسولین و بعضی انواع سرطان است.

دلایل ناتوانی در آب کردن چربی شکم

به گزارش بروزترین وبلاگ به نقل از ایسنا ، در ادامه با دلایل ناتوانی در تحقق هدف کاهش چربی شکم بیشتر آشنا می شویم:

به میزان کافی فیبر محلول مصرف نمی کنید

مطالعه ای که در مرکز پزشکی ویک فارست باپتیست انجام شد، نشان داد که افزایش میزان فیبر محلول مصرفی روزانه فقط به میزان 10 گرم می تواند به کاهش 7/3 درصد چربی احشایی منجر گردد.

نوشیدنی های شیرین مصرف می کنید

اگر آب ساده جذابیتی برای شما ندارد، می توانید مصرف چای سفید را به جای نوشیدنی های شیرین یا نوشابه های رژیمی مد نظر قرار دهید. بنابر مطالعه ای که در نشریه Nutrition and Metabolism منتشر شد، این چای می تواند از تشکیل سلول های چربی جدید پیشگیری و به تجزیه چربی ذخیره شده در بدن نیز یاری کند.

تمرینات ورزشی نامناسب انجام می دهید

برای کاهش چربی شکم می توانید انجام تمرینات اینتروال با شدت زیاد و دوی سرعتی را مد نظر قرار دهید. بنابر مطالعه ای که در نشریه Medicine and Science in Sports and Exercise منتشر شد، تمرینات دوی سرعتی به کاهش اندازه دور کمر یاری می نمایند.

در حال پیر شدن هستید

با افزایش سن، حتی اگر ورزش کنید و هوشمندانه غذا بخورید ممکن است برای کاهش چربی های اضافه و وزن خود به کوشش بیشتری احتیاج داشته باشید.

استرس دارید

همچنین، غذا هایی که هنگام استرس هوس می کنید به طور معمول گزینه هایی سرشار از چربی و شکر هستند که می توانند به افزایش هرچه بیشتر چربی شکم منجر شوند.

گوشت قرمز نامناسب را مصرف می کنید

یک رژیم غذایی سرشار از گوشت های چرب با چاقی شکم و افزایش اندازه دور کمر پیوند خورده است.

منبع: جام جم آنلاین

به "دلایل ناتوانی در آب کردن چربی شکم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلایل ناتوانی در آب کردن چربی شکم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید