راه اندازی هوانوردی عمومی در فرودگاه خرم آباد

به گزارش بروزترین وبلاگ، مدیر فرودگاه خرم آباد گفت: هوانوردی عمومی در فرودگاه خرم آباد راه اندازی می شود و با مدیرکل میراث فرهنگی، محیط زیست و منابع طبیعی مذاکراتی اجرا شده که از این ظرفیت برای پایش جنگل ها استفاده کنند.

راه اندازی هوانوردی عمومی در فرودگاه خرم آباد

به گزارش بروزترین وبلاگ به نقل از ایسنا، علی کاملی در شورای اداری استان که در سالن همایش های استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در جریان سیل فروردین ماه امسال حدود 700 پرواز امدادی در فرودگاه خرم آباد انجام شد.

وی در رابطه با برقراری پرواز در فرودگاه خرم آباد، خاطرنشان کرد: بیشتر از 10 بار به شرکت های هواپیمایی مراجعه کرده ایم که از میان آن ها سه شرکت جهت برقراری پرواز در فروردگاه خرم آباد اعلام آمادگی کردند.

مدیر فرودگاه خرم آباد با اشاره به زیر سؤال بردن مشخصات فنی فرودگاه توسط شرکت های هواپیمایی، مطرح نمود: در این زمینه روشنایی باند را ارتقاء داده، نظام نامه های فرودگاهی را به ثبت رسانده ایم، همچنین پاویون جدید فرودگاه در ماه آینده تحویل داده می شود.

کاملی با اشاره به ضرورت رعایت حریم ها در طرح توسعه فرودگاه ها، ادامه داد: به احتمال زیاد یک سری محدودیت ها در جاده عرضی پشت فرودگاه اعمال خواهیم کرد و طول باند افزایش خواهد یافت بنابراین می توانیم پروازهای عتبات عالیات را برقرار کنیم.

مدیر فرودگاه خرم آباد اضافه نمود: براساس نظرسنجی های اجرا شده میزان رضایت مسافران از فرودگاه 84 درصد است.

منبع: همشهری آنلاین

به "راه اندازی هوانوردی عمومی در فرودگاه خرم آباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی هوانوردی عمومی در فرودگاه خرم آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید