طلق های شیشه ای راه چاره مناظره کاملا هریس و مایک پنس

به گزارش بروزترین وبلاگ، ایرنا نوشت: شبکه سی ان ان بامداد سه شنبه خاطرنشان کرد که مناظره انتخاباتی معاون ترامپ نامزد جمهوریخواهان و معاون بایدن نامزد دموکرات ها پشت طلق های شیشه ای برگزار خواهد شد.

طلق های شیشه ای راه چاره مناظره کاملا هریس و مایک پنس

یک مقام مطلع در خصوص اقدامات اجرا شده برای برگزاری مناظره انتخاباتی کاملا هریس معاون بایدن و مایک پنس معاون ترامپ در روز چهارشنبه به سی ان ان گفت: کمیسیون برگزاری انتخاباتی کلیولند با توجه به اطلاعات جدید در خصوص انتقال ویروس کرونا به وسیله هوا و افزایش شمار مبتلایان بیماران کرونایی در کاخ سفید تصمیم دارد مناظره روز چهارشنبه پشت طلق های شیشه ای برگزار گردد.

جواب آزمایش کرونا پنس و هریس تا کنون منفی بوده است.

اولین دور مناظره میان هریس و پنس در حالی برگزار خواهد شد که با ترخیص ترامپ از بیمارستان نظامی والتر رید و بازگشت وی به کاخ سفید، کمپین انتخاباتی وی خاطرنشان کرد که رییس جمهوری پس از بستری شدن سه روز در بیمارستان به علت ویروس کرونا همچنان میخواهد تا در دور دوم مناظرات انتخاباتی 2020 ریاست جمهوری آمریکا که قرار است این ماه در میامی برگزار گردد حضور یابد.

تیم مورتاف مدیر روابط عمومی کمپین ترامپ 2020 به سی ان ان گفت: رییس جمهوری خواستار حضور در مناظرات است.

جو بایدن نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری نیز پیش از این اعلام نموده بود که حاضر به حضور در دور مناظره با ترامپ است.

بایدن که جواب آزمایش کرونا وی منفی اعلام شده در جمع بروزترین وبلاگ در ایالت دلاور گفت: حاضر به حضور در دور دوم مناظره هستم اما باید کارشناسان بهداشت ایمن بودن برگزاری این مراسم را تایید نمایند.

وی اضافه نمود: اگر کارشناسان بهداشت بگویند که نحوه برگزاری و حفظ فاصله اجتماعی ایمن است، پس فکر می کنم خوب است. من هر کاری را که متخصصان می گویند انجام می دهم.

دومین دور مناظره انتخاباتی میان بایدن و ترامپ قرار است در شهر میامی ایالت فلوریدا در 15 اکتبر (24 مهر) برگزار گردد.

310 310

منبع: خبرآنلاین

به "طلق های شیشه ای راه چاره مناظره کاملا هریس و مایک پنس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طلق های شیشه ای راه چاره مناظره کاملا هریس و مایک پنس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید