هاشمی: شهردار منطقه 13 معتقد است کرونا نداشته

به گزارش بروزترین وبلاگ، رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه شهردار منطقه 13 از بیمارستان مسیح دانشوری مرخص شده است، گفت: ایشان معتقد بود که کرونا نداشته است.

هاشمی: شهردار منطقه 13 معتقد است کرونا نداشته

به گزارش گروه اجتماعی بروزترین وبلاگ، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در دویست و یکمین جلسه شورای شهر در جمع بروزترین وبلاگ درباره موضوع ابتلای شهردار منطقه 13 به کرونا گفت: من مسئله ای در این زمینه نداشته ام و همانطور هم که در عکس ها تعیین است با ایشان دست نداده ام، تنها به دلیل اینکه گمان کردم اگر از خانه بیرون بیایم کسی تحویل نمی گیرد در خانه ماندم و خوابیدم.

وی اضافه نمود: تلفنی با مجتبی رحمان زاده شهردار منطقه 13 صحبت نموده ام ایشان اکنون از بیمارستان مسیح دانشوری ترخیص شده و به بیمارستان عرفان انتقال یافته است.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: شهردار منطقه 13 خودش معتقد است که کرونا نداشته البته از 4 تست آن سه مورد مثبت بوده و ظاهراً اکنون مشکوک به این بیماری است، ولی الان من از آخرین شرایط رحمان زاده خبری ندارم.

هاشمی گفت: روز گذشته جلسات ویژه با حضور مسؤولین شهر تهران در خصوص کرونا و خدماتی که باید ارائه گردد و سلامت مردم حفظ گردد به جمع بندی های خوبی رسیده ایم که خوشبختانه اکنون در حال اجرا است.

وی بیان کرد: امروز نیز جلسه هم اندیشی بعضی مدیران شهری و شورای شهری ها برگزار گردید و علاوه بر مبحث کرونا موضوع تلفیق بودجه نیز مورد بحث و تبادل نظر نهاده شد.

هاشمی بیان کرد: بخشنامه جدیدی تهیه شده که فعالیت های جمعی در شهر روز به روز تعطیل گردد و کم کم مسئولین مسلط تر به اوضاع باشند.

رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد: البته در ایران اصولاً ما مدیران دقیقه آخری مسلط بر این مسائل می شویم، ولی خوشبختانه بالاخره مسلط می شویم و مسؤولین ما از 2500 سال پیش تا کنون این چنین بوده اند.

وی بیان داشت: ما مسؤولین مشکل را اول جدی نمی گیریم بعد که می فهمیم جدی است اقدامات لازم را انجام تا نگرانی ها رفع گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "هاشمی: شهردار منطقه 13 معتقد است کرونا نداشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاشمی: شهردار منطقه 13 معتقد است کرونا نداشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید