10 خبر مهم برای بورس هفته بعد ، سهامداران در انتظار جبران ضرر

به گزارش بروزترین وبلاگ، شاید مهمترین اتفاق هفته آینده بازار سهام تغییر دامنه نوسان بورس به منفی دو تا مثبت شش باشد. در همین حال سهامداران منتظر هستند با این گونه تصمیمات حمایتی کمی از ضررهای چند ماه اخیر جبران گردد اما آیا در عمل این اتفاق خواهد افتاد؟ آخرین اخبار حاوی چه سیگنال هایی برای بازار سهام هستند؟

10 خبر مهم برای بورس هفته بعد ، سهامداران در انتظار جبران ضرر

ـ وزیر صمت گفت: کارخانجات لوازم خانگی در شرایط سخت تحریمی با فعالیت شبانه روزی بازار، صادرات خوبی به کشور های همسایه دارند و حتی به کشور های اروپایی نیز صادرات دارند.

ـ رئیس جمهور گفت: اگر در این هفت سال و نیم در اداره کشور آنچنان که شایسته ملت عظیم ایران نبوده عمل نموده ایم، از مردم عظیموار ایران در این ایام جشن ملی طلب عفو می کنم.

ـ سخنگوی ستاد ملی مقابله کرونا از واکسیناسیون تمام کشور تا آبان 1400 اطلاع داد.

ـ دبیر کانون انبوه سازان از گرانی قیمت سیمان تا هر پاکت به 45 هزار تومان اطلاع داده که این میزان در اوایل ماه جاری تنها 30 هزار تومان بود. با وجود این گرانی 50 درصدی اما رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت وعده داده که تا دو هفته آینده قیمت سیمان کاهش یابد.

ـ رییس کل بانک مرکزی گفت: مهلت استفاده از شرایط ویژه امهال بدهی واحدهای فراوریی به بانک ها تا خاتمه شهریور سال 1400 تمدید شد.

ـ آنالیز آمارهای منتشره وزارت صنعت، معدن و تجارت حاکی از فراوری 700 هزار و 800 دستگاه خودروی سواری از سوی کارخانجات داخلی از ابتدای سال جاری تا خاتمه دی ماه است.

ـ قیمت نفت در معاملات امروز به بالاترین قیمت 13 ماه گذشته رسید و نفت برنت همچنان بالای 60 دلار در هر بشکه ماند.

ـ وزیر اقتصاد از نهایی شدن اصلاحیه لایحه بودجه سال 1400 تا یکشنبه هفته آینده اطلاع داد و گفت: اقبال گسترده ای که در مقطعی از زمان نسبت به بورس رخ داد، موجب بروز بعضی از مداخلات غیرحرفه ای و اختلال در ملزومات پایداری این بازار شد که نتیجه آن نگرانی و تردید در سرمایه گذاران بود.

ـ با تعدیل انتظارات تورمی و تاثیر آن بر تحولات شاخص بهای اقلام کالایی فرایند نزولی نرخ تورم ماهانه دردی ماه نیز تداوم یافت.

ـ رئیس سازمان خصوصی سازی در مورد جزئیات واگذاری سرخابی ها گفت: اولین شرکتی که واگذار خواهد شد پرسپولیس است چون اطلاعات این باشگاه دقیق تر بوده و رسیدگی ها کامل شده است. حساب های باشگاه استقلال هم در جریان رسیدگی است و این شرکت هم با وقفه یک هفته ای پس از پرسپولیس واگذار می گردد. قرار بود این واگذاری ها در دهه فجر انجام بگیرد اما می خواهیم واگذاری را با دقت انجام دهیم و گرفتار عجله و اشتباه نشویم.

آخرین پیش بینی ها از بازار سهام را در صفحه پیش بینی بورس دنبال کنید.

منبع: تجارت نیوز

به "10 خبر مهم برای بورس هفته بعد ، سهامداران در انتظار جبران ضرر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 خبر مهم برای بورس هفته بعد ، سهامداران در انتظار جبران ضرر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید