ابلاغ الکترونیکی ذخایر مرخصی کارمندان ثابت شهرداری تهران

به گزارش بروزترین وبلاگ، معاون شهردار تهران از ابلاغ ذخایر مرخصی کارمندان ثابت شهرداری تهران تا انتها سال 1398 به صورت الکترونیکی خبر داد.

ابلاغ الکترونیکی ذخایر مرخصی کارمندان ثابت شهرداری تهران

به گزارش گروه اجتماعی بروزترین وبلاگ، حامد مظاهریان با اشاره به اهمیت تجمیع و ابلاغ ذخایر مرخصی کارمندان ثابت شهرداری تهران طی زمان اشتغال گفت: به منظور اطمینان خاطر همکاران عزیز و زحمت کش شهرداری تهران، برای جلوگیری از تضییع حقوق ایشان به هنگام بازنشستگی در خصوص پرداخت وجوه ذخایر مرخصی، فرم ابلاغ ذخایر مرخصی کارمندان مذکور، به صورت الکترونیکی در سامانه میز کار الکترونیکی بارگذاری شده و قابل مشاهده و چاپ است.

به گفته معاون شهردار تهران، فرآیند مذکور توسط اداره کل منابع انسانی در آبان ماه سال جاری پس از احصاء تمامی مرخصی های استفاده شده کارمندان ثابت آغاز شده و پس از درج و صحت سنجی مرخصی های استفاده شده و محاسبه ذخایر مرخصی تا سرانجام سال گذشته، اقدام شده است.

وی با تاکید بر ضرورت بارگذاری هر ساله ذخیره مرخصی کارکنان در میز کار، اضافه کرد: قابلیت اتصال این سامانه به سامانه تردد جهت بارگذاری اطلاعات ذخیره مرخصی طراحی و تهیه شده است.

مظاهریان خاطرنشان ساخت: همکاران عزیز تا 30 دی ماه 1399 می توانند در صورت صحت اطلاعات، نسبت به تایید ذخایر ابلاغی اقدام نمایند و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت، مراتب عدم تایید را به همراه توضیحات تکمیلی ارائه نمایند تا بررسی مجدد صورت پذیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ابلاغ الکترونیکی ذخایر مرخصی کارمندان ثابت شهرداری تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابلاغ الکترونیکی ذخایر مرخصی کارمندان ثابت شهرداری تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید