بحران های عصر دیجیتال با رفتار تخصصی حل می شوند

به گزارش بروزترین وبلاگ، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران گفت:بحران های عصر دیجیتال به شکل دیجیتال بروز می کنند و حل آنها از طریق رفتارهای تخصصی امکان پذیر است.

بحران های عصر دیجیتال با رفتار تخصصی حل می شوند

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری بروزترین وبلاگ، عباس زارعی، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در نشست خبری تشریح اقدامات، برنامه ها و دستاوردهای فناورانه وزارت علوم و مجموعه های آموزش عالی در شرایط شیوع ویروس کرونا که بعد از ظهر امروز به صورت مجازی برگزار شد، بیان نمود: بحران های عصر دیجیتال شکل دیجیتال دارند و برای حل آنها نیاز به رفتار تخصصی است. این رفتار تخصصی همان ریسک پذیری و انطباق با شرایط موجود استکه در شرکت های دانش بنیان و هسته های فناور دیده می شود.

وی افزود: پارک علم و فناوری دانشگاه تهران تا به امروز از بیش از 3 هزار هسته فناور حمایت کرده که در حال حاضر 200 مورد از آنها در این پارک مستقر هستند و 3 هزار نیروی کار نیز در این شرکت ها فعالیت می کنند. بعد از شیوع کرونا هسته های فناور و شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در سه بخش پیشگیری، تشخیص و درمان و پساکرونا فعالیت خود را آغاز کردند. کیت تشخیص کرونا، بستر دیجیتال ارتباطی، سوئیچ سامانه 4030، ساخت ونتیلاتور و سامانه های مالی از جمله محصولات و خدماتی است که توسط شرکت ها و هسته های فناور پارک علم و فناوری دانشگاه تهران ارائه شده است.

4021/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "بحران های عصر دیجیتال با رفتار تخصصی حل می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بحران های عصر دیجیتال با رفتار تخصصی حل می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید