خبرنگاران رهبر اقلیت دموکرات در سنا: ما در مهمترین انتخابات پیروز شدیم

به گزارش بروزترین وبلاگ، تهران- خبرنگاران- چاک شومر بامداد چهارشنبه با دفاع از کوشش دموکرات ها در این دور از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: ما در مهمترین انتخابات پیروز شدیم.

خبرنگاران رهبر اقلیت دموکرات در سنا: ما در مهمترین انتخابات پیروز شدیم

به گزارش بروزترین وبلاگ از سی ان ان، شومر که سه شنبه شب دوباره به عنوان رهبر اقلیت دموکرات در مجلس سنا انتخاب شد، در کنفرانس خبری اضافه نمود: دموکرات ها راضی هستند ما در مهمترین انتخابات پیروز شدیم.

وی در پاسخ به خبرنگار سی ان ان در خصوص کوشش های خود با دموکرات ها برای پس دریافت مجلس سنا توضیح داد: انتخابات در جورجیا نزدیک است، مردم چیزی را فراموش می نمایند که این خرد متعارف است که دموکرات ها در جورجیا پیروز نمی شوند. این درست نیست.

شومر همچنین در خصوص کنفرانس خبری جنجالی وزیر امور خارجه آمریکا و انتقال قدرت به دولت دوم ترامپ گفت: پمپئو، جو بایدن برنده شد، او در انتخابات پیروز شد، کنار بروید.

شومر همچنین بسیاری از جمهوری خواستار سنا را که برغم عدم اثبات تقلب گسترده در انتخابات از پرونده های قضایی تمسخر آمیز ترامپ پشتیبانی می نمایند، انتقاد کرد.

سخنان شومر در حالی بیان می گردد که میچ مک کانل که ساعاتی پیش دوباره به عنوان رهبر اکثریت جمهوریخواستار در مجلس سنا انتخاب شد، از کوشش ها و ادعای دونالد ترامپ درباره تقلب در انتخابات حمایت کرد.

مک کانل در کنفرانس خبری جمهوریخواستار مجلس سنا، نگرانی در خصوص کوشش های مداوم ترامپ برای به چالش کشیدن نتایج انتخابات 2020 ریاست جمهوری را رد کرد و به بروزترین وبلاگ گفت که هیچ دلیلی برای هشدار وجود ندارد.

مک کانل در پاسخ به سوال بروزترین وبلاگ در خصوص حمایت جمهوری خواستار از کوشش های ترامپ گفت: آنچه در خصوص آمریکا می گویند این است که هر کسی که کاندیدا گردد می تواند نگرانی خود در خصوص نحوه شمارش را در هر دادگاه صالحی مطرح کند.

رهبر اکثریت سنا اضافه نمود: این اقدامات غیرمعمول نیست و نباید جای نگرانی باشد، در برهه ای از زمان پایان خواهیم فهمید که چه کسی در هر یک از این ایالت ها پیروز شده و رای الکترال برنده را معین می نماید و آن شخص در 20 ژانویه (30 دی ماه) سوگند یاد می نماید.

مک کانل همچنین گزارش هایی مبنی بر کوشش ترامپ برای امتناع از انتقال منابع به تیم بایدن را نیز رد کرد.

این سخنان در حالی است که روزنامه واشنگتن پست روز سه شنبه نوشت: دولت ترامپ به سازمان های فدرال دستور داده با تیم انتقالی بایدن هیچ گونه همکاری نداشته باشند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران رهبر اقلیت دموکرات در سنا: ما در مهمترین انتخابات پیروز شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رهبر اقلیت دموکرات در سنا: ما در مهمترین انتخابات پیروز شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید