شهردار واشنگتن با هواداران ترامپ اتمام حجت کرد!

به گزارش بروزترین وبلاگ، شهردار واشنگتن گفت که از همه می خواهیم محل ساختمان های مرکزی را ترک کنند چون تا دقایقی دیگر حکومت نظامی آغاز خواهد شد.

شهردار واشنگتن با هواداران ترامپ اتمام حجت کرد!

به گزارش بروزترین وبلاگ موریل بوزر شهردار واشنگتن در گفت وگو با سی ان ان گفت: آنچه امروز در اطراف ساختمان های مرکزی پایتخت آمریکا دیده شد غیر قابل قبول است.

وی تاکید کرد:پلیس در حال حاضر اوضاع را در کنترل دارد. نیروهای نظامی تا فردا در محل باقی خواهند ماند تا از ساختمان ها دفاع کنند. آنچه ما امروز در اطراف دیدیم حمله به دموکراسی بود و ما آماده هستیم تا از دموکراسی مان دفاع کنیم.

وی افزود: در 15 دقیقه آینده حکومت نظامی در دی سی آغاز خواهد شد، نیروهای نظامی در منطقه حاضر هستند و اگر آشوبگران همچنان در محل باقی بمانند مجبور به ترک منطقه خواهند شد.

شهردار پایتخت آمریکا ادامه داد:امروز و دیروز تعداد زیادی از آشوبگران بازداشت شده اند، اما ما منابع لازم برای کنترل اوضاع را تامین کرده ایم و به ادامه تامین منابع و نیروی نظامی برای کنترل اوضاع ادامه خواهیم داد.

در چهار سال گذشته تلاش برای این آشوب ها همواره وجود داشته و حالا داریم نتایج آن را می بینیم. ما از رییس جمهور می خواهیم که صراحتا از طرفدارانش بخواهد آشوب را متوقف کنند.

بوزر با تایید کشف مواد انفجاری در محدوده آشوب گفت:حداقل دو گزارش در مورد کشف مواد انفجاری در منطقه آشوب دریافت شده است اما امکان انتشار جزییات در مورد آن وجود ندارد.

یک نفر در جریان آشوب ها هدف گلوله قرار گرفته است اما نمی توانیم بگوییم که آیا او از بین آشوبگران بوده است یا از افراد دیگر.

/

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "شهردار واشنگتن با هواداران ترامپ اتمام حجت کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهردار واشنگتن با هواداران ترامپ اتمام حجت کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید