خبرنگاران 937 باشگاه ورزشی ایلام برای دریافت وام کرونا ثبت نام کردند

به گزارش بروزترین وبلاگ، ایلام - خبرنگاران - مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: 937 باشگاه ورزشی برای دریافت تسهیلات کرونا در سامانه وزارت ورزش و جوانان و کارا ثبت نام نموده اند که از این تعداد 410 مورد به بانک معرفی شده و 210 نفر پیروز به دریافت تسهیلات شده اند.

خبرنگاران 937 باشگاه ورزشی ایلام برای دریافت وام کرونا ثبت نام کردند

به گزارش بروزترین وبلاگ، مظفر علی شایی شامگاه چهارشنبه در نشست خبری که بصورت مجازی به وسیله ویدیوکنفرانس با بروزترین وبلاگ ایلام برگزار گردید، گفت: مجموع پرداختی بانک های عامل به این تعداد باشگاه ورزشی و مربیان در استان 2 میلیارد و 160 میلیون تومان است.

وی اضافه نمود: هم اکنون 432 باشگاه خصوص و دولتی در استان فعال هستند که این باشگاه ها به نوعی شرکای فعالیت های ورزشی این اداره کل محسوب می شوند.

علی شائی در مورد باشگاه های متخلف در شرایط کرونا نیز گفت: 40 باشگاه ورزشی متخلف در این استان به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل ستاد پیشگیری از شیوع کرونا جهت پلمب به دستگاه قضا معرفی شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان ایلام گفت: بازرسی از اماکن و باشگاه های ورزشی استان تداوم خواهد داشت و در صورت عدم توجه به تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا با متخلفان برخورد قانونی می گردد.

وی مهمترین اهداف اداره کل ورزش و جوانان را توسعه ورزش همگانی عنوان نمود و گفت: در این راستا تا قبل از شیوع کرونا با همکاری هیات های ورزشی استان هر هفته یک ورزش عمومی و همگانی در سطح استان برگزار گردیده است.

علی شائی اضافه نمود: در بخش ورزش حرفه ای نیز رشته هایی همچون تیراندازی و کبدی با استعدادهای بسیاری در ایلام وجود دارد که با اعتبارات این اداره کل در قالب تیم هیات های استانی به لیگ اعزام و پیروز به کسب مدال های متعددی در جامعه ورزشی شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: در دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بانوان نیز که به میزبانی استان برگزار گردید تیم ایلام توانست به مرحله دوم صعود کند اما در مرحله سرانجامی پیروز به کسب مقام نشد و تنها به دریافت کاپ اخلاق بسنده کرد.

علی شائی ادامه داد: تا سرانجام سال گذشته 31 هزار و 500 ورزشکار سازمان یافته در سطح استان فعالیت داشتند که سال جاری این میزان با شیوع کرونا به حدود یک پنجم کاهش یافته است.

وی توضیح داد: در راستای توسعه ورزش در مناطق روستایی و کم برخوردار استان، تا به امروز 37 خانه ورزش روستایی تجهیز شده که کوشش می گردد این تعداد تا سرانجام سالجاری به 100 خانه افزایش یابد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 937 باشگاه ورزشی ایلام برای دریافت وام کرونا ثبت نام کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 937 باشگاه ورزشی ایلام برای دریافت وام کرونا ثبت نام کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید