اخبار صنعت

بحران زباله در گیلان و مازندران

مردم باید درباره حجم پسماند خود نسبت به گذشته حساس تر باشند. وقتی در بیشتر رستوران های گیلان، از ظروف یکبارمصرف استفاده می گردد، نشان می دهد هنوز حساسیتی درباره این موضوع بین مردم به وجود نیامده است.

13 تیر 1401

مهمترین تغییرات مرکب، ورنی، چسب و مواد مصرفی در بسته بندی مواد غذایی در سال 2022

مرکب، ورنی، چسب و مواد مصرفی در بسته بندی مواد غذایی از ملاحظات خاصی برخوردارند. شرکت مرکب سازی سان کمیکال که طیف متنوعی از انواع مرکب و وارنیش و افزودنی ها را فراوری می نماید، جزوه ای در باره مرکب و ورنیهای چاپ افست و ویژگیهای مرکب های قابل استفاده در...

13 تیر 1401

وزیر جهاد کشاورزی: افزایش قیمت ها با یارانه ها جبران می گردد

وزیر جهاد کشاورزی گفت: با حذف ارز ترجیحی و جایگزینی ارز نیمایی، افزایش قیمت را در محصولاتی خاص داریم که با یارانه ها جبران می شوند.

9 تیر 1401

ساماندهی 5 هزار چاه غیرمجاز در استان بوشهر

استاندار بوشهر در نشست شورای حفاظت از منابع آب استان بوشهر: 5 هزار چاه غیرمجاز در استان بوشهر وجود دارد و ساماندهی این چاه ها باید در اولویت برنامه ها قرار بگیرد ...

30 خرداد 1400

سرمربی الوحدات: در دفاع منظم تر از فولاد بودیم

سرمربی الوحدات اردن بر عملکرد بهتر نماینده ایران در مالکیت توپ در ملاقات دو تیم صحّه گذاشت اما گفت در دفاع منظم تر از شاگردان نکونام بودند.

24 خرداد 1400

اُفت 6 هزار واحدی شاخص بورس، بازار همچنان قرمز پوش

خبرنگاران : امروز شاخص کل بورس با اُفت 6 هزار واحدی روی پله یک میلیون و 174 هزار واحدی قرار گرفت.

19 خرداد 1400

انفجار در یک نفتکش در ساحل شهر بانیاس سوریه

یک نفتکش در ساحل شهر بانیاس سوریه دچار حادثه شد.

7 خرداد 1400

ذوب آهن پیشتاز شرکت های بزرگ صنعتی کشور در اتکا به توان داخلی

شرکت ذوب آهن اصفهان سهم 141 میلیون دلاری، به تنهایی 27 در صد از سهم بومی سازی شرکت های بزرگ معدن و صنایع معدنی را به خود اختصاص داد؛ این در حالی است که ارزش بومی سازی در شرکت های بزرگ معدن و صنایع معدنی طی یازده ماه سال 99 به 524 میلیون...

21 اردیبهشت 1400

جلسه مهم برای دستمزد در شورای عالی کار

خبرنگاران: دومین جلسه معین حداقل دستمزد در شورای عالی از عصر امروز برگزار شده و طرفین وارد طرح پیشنهاد خود برای میزان افزایش حقوق شده اند.

12 اردیبهشت 1400

کشش پایین سرمایه گذاران برای فراوری در مناطق آزاد

در 11 ماهه سال 1399 کمترین تعداد جواز تاسیس صادر شده با 129 فقره مربوط به مناطق آزاد و ویژه مالی بوده است. پس از آن کهگیلویه و بویر احمد با 159 فقره و بوشهر با 226 فقره قرار دارند که نشان دهنده تمایل کم تر سرمایه گذاری در بخش فراوری در مناطق آزاد است.

29 فروردین 1400

خبرنگاران تامین نیاز جامعه با استفاده از ظرفیت شبکه های توزیع موازی

تهران- خبرنگاران- قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی شرایط تامین و توزیع میوه ایام عید را مناسب توصیف کرد و بر ایجاد شبکه های توزیع موازی در راستای توزیع بهتر و جلوگیری از قاچاق به خارج از کشور تاکید کرد.

26 فروردین 1400

بورس 17هزار واحد رشد کرد

تهران (پانا) - شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد 17هزارواحدی روبرو شد.

24 فروردین 1400

همراه اول و دموهای واقعی از کاربردهای 5G روی شبکه تجاری همراه اول و دموهای واقعی از کاربردهای 5G روی شبکه تجاری

ایتنا - همراه اول به عنوان اپراتور غالب، فراتر از کسب رتبه سرعت، بدنبال پیاده سازی قابلیت ها و خدمات جدید و کاربردی برای مشتریان گوناگون است که آنها را از نتایج عملی فناوری 5G بهره مند نماید، به ویژه بیزنس ها و شرکت ها و مراکز پژوهشی و علمی.

17 فروردین 1400

تبدیل قطب های علمی به علم و فناوری ضروری است خبرنگاران

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: قطب های علمی را باید به قطب های علم و فناوری تبدیل کنیم و مراکز نوآوری و خلاقیت را به گونه ای شکل دهیم که با توسعه فناوری مرتبط شوند.

4 فروردین 1400

10 خبر مهم برای بورس هفته بعد ، سهامداران در انتظار جبران ضرر

به گزارش خبرنگاران، شاید مهمترین اتفاق هفته آینده بازار سهام تغییر دامنه نوسان بورس به منفی دو تا مثبت شش باشد. در همین حال سهامداران منتظر هستند با این گونه تصمیمات حمایتی کمی از ضررهای چند ماه اخیر جبران گردد اما آیا در عمل این اتفاق خواهد افتاد؟ آخرین...

22 اسفند 1399

توسعه صنعت پتروشیمی راه نجات اقتصاد کشور است

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه صنعت پتروشیمی اکنون با توجه به کاهش درآمدهای نفتی، راه نجات اقتصاد کشور است.

16 اسفند 1399

بارش برف و باران در برخی مناطق کشور، کولاک برف در ارتفاعات

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش برف و باران در برخی مناطق کشور خبر داد و گفت: پیامد ورود سامانه بارشی جدید به کشور بارش برف و باران، وزش باد شدید و در ارتفاعات کولاک برف است.

9 اسفند 1399

اتفاقی که استقلال برای اولین بار تجربه کرد

شاگردان فکری در 11 هفته قبلی، هیچوقت از حریفشان عقب نیفتاده بودند و همیشه گل اول بازی را زده بودند.

5 اسفند 1399

ریشه های خفه کردن صدای ترامپ در آمریکا

نگرانی ها از محدودیت آزادی بیان با توجه به محدودیت های ایجاد شده توسط شبکه های اجتماعی برای رییس جمهور آمریکا تاحدودی بجاست اما این محدودسازی ارتباطاتی اولین بار و آخرین باری نیست که در آمریکا رخ میدهد.

27 بهمن 1399

بیرمنگام، دومین شهر بزرگ انگلیس با جاذبه های دیدنی

بیرمنگام (Birmingham) دومین شهر بزرگ در انگلستان است. اما در میان جنب و جوش این شهر صنعتی، جاذبه های طبیعی و مکان های زیبا و سرشار از آرامش وجود دارند. در این مطلب 12 مورد از جاذبه های گردشگری در بیرمنگام را به شما معرفی خواهیم کرد.

17 بهمن 1399
تعداد: (86)