خودرو

بحران زباله در گیلان و مازندران

مردم باید درباره حجم پسماند خود نسبت به گذشته حساس تر باشند. وقتی در بیشتر رستوران های گیلان، از ظروف یکبارمصرف استفاده می گردد، نشان می دهد هنوز حساسیتی درباره این موضوع بین مردم به وجود نیامده است.

13 تیر 1401

مهمترین تغییرات مرکب، ورنی، چسب و مواد مصرفی در بسته بندی مواد غذایی در سال 2022

مرکب، ورنی، چسب و مواد مصرفی در بسته بندی مواد غذایی از ملاحظات خاصی برخوردارند. شرکت مرکب سازی سان کمیکال که طیف متنوعی از انواع مرکب و وارنیش و افزودنی ها را فراوری می نماید، جزوه ای در باره مرکب و ورنیهای چاپ افست و ویژگیهای مرکب های قابل استفاده در...

13 تیر 1401

نانوذرات در برابر پشه تب زرد موثر هستند

محققان نشان دادند که نوعی نانوذرات از جنس کربن می تواند برای مقابله با پشه زرد استفاده گردد، پشه ای که سالانه افراد زیادی را به کام مرگ می کشد.

8 تیر 1401

نمایندگان مجلس از طرح های توسعه ورزش همگانی استقبال می نمایند

مجتبی کرمی در مصاحبه با خبرنگاران به کم تحرکی و کاهش فعالیت های بدنی مردم در دوران کرونا اشاره نمود و گفت: امروز با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا شدت کم تحرکی افراد جامعه در کشور بسیار افزایش یافته و عواقب بسیار خطرناکی بر روی سیستم فیزیولوژیکی و روانی...

31 خرداد 1400

ملاقات خانوادگی مرگبار پس از افطار در جاده سلامت بیرجند

خبرنگاران/خراسان جنوبی جاده سلامت بیرجند شب های ماه مبارک رمضان به جولانگاهی برای مرگ در پیاده روی های کرونایی تبدیل شده و اکنون دیگر نامش سلامت نیست.

4 خرداد 1400

با افزایش بیماران مبتلا به کرونا در کرمانشاه روبرو ایم

خبرنگاران/کرمانشاه رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، افزایش آمار بیماران مبتلا به کرونا در استان را نگران کننده دانست.

17 اردیبهشت 1400

15 بازی رایگان اندروید که همین حالا باید تجربه کنید

همه ما می دانیم که بازی های رایگان اندروید این روزها دیگر واقعا رایگان نیستند، اما اگر اندکی صبوری به خرج دهید، برخی از آن ها نزدیک ترین چیزی هستند که می توانید به یک بازی Free to Play حقیقی بیابید. بازی ها زمانی از حالت رایگان خارج می شوند که گیمرها عجله می...

13 اردیبهشت 1400

خبرنگاران برخورد 2 دستگاه سواری در قزوین سه نفر را به کام مرگ کشاند

قزوین - خبرنگاران - رییس پلیس راه استان قزوین گفت: برخورد 2 دستگاه خودروی سواری در جاده روستاهای رشتقون به کورانه در قزوین سه تن را به کام مرگ کشاند.

2 اردیبهشت 1400

همراه اول و دموهای واقعی از کاربردهای 5G روی شبکه تجاری همراه اول و دموهای واقعی از کاربردهای 5G روی شبکه تجاری

ایتنا - همراه اول به عنوان اپراتور غالب، فراتر از کسب رتبه سرعت، بدنبال پیاده سازی قابلیت ها و خدمات جدید و کاربردی برای مشتریان گوناگون است که آنها را از نتایج عملی فناوری 5G بهره مند نماید، به ویژه بیزنس ها و شرکت ها و مراکز پژوهشی و علمی.

17 فروردین 1400

واکنش ناجا به شایعات تأمین سوخت ماشین های پلیس

معاون آماد و پشتیبانی ناجا گفت: اخبار منتشر شده در شبکه های اجتماعی مبنی بر اینکه ناجا مأموران خود را اجبار کرده که سوخت خودروهای سازمانی را از مردم تهیه کنند کاملاً کذب و بی اساس است.

29 اسفند 1399

10 خبر مهم برای بورس هفته بعد ، سهامداران در انتظار جبران ضرر

به گزارش خبرنگاران، شاید مهمترین اتفاق هفته آینده بازار سهام تغییر دامنه نوسان بورس به منفی دو تا مثبت شش باشد. در همین حال سهامداران منتظر هستند با این گونه تصمیمات حمایتی کمی از ضررهای چند ماه اخیر جبران گردد اما آیا در عمل این اتفاق خواهد افتاد؟ آخرین...

22 اسفند 1399

اجرای دکوراسیون خانه ثروتمندان با 17 ایده جالب

نحوه چیدمان، وسایل و دکوراسیون خانه ثروتمندان همواره یکی از جذاب ترین بحث های طراحی داخلی منزل است. شاید اصلی ترین تفاوت دکور خانه ثروتمندان با دکور خانه مردم معمولی تنوع وسایل خانگی و نحوه انتخاب آن هاست.

12 اسفند 1399

استفاده از بانک اطلاعاتی پروژه های شهری در خشت طلایی

شهر: جمع آوری و آنالیز پروژه ها و طرح های اجرا شده در حوزه شهری می تواند بانک اطلاعاتی کاملی را در اختیار مدیران شهری قرار دهد تا با استفاده از آن برای شهرهای خود الگو برداری نمایند و این بانک اطلاعاتی می تواند به تمامی شهرها، از جمله شهر جهانی یزد که در...

2 اسفند 1399

هیچ کس گردن نمی گیرد

در بزرگراه مدرس شمال به جنوب در حال رانندگی هستید، نرسیده به راست گذر میرداماد خودروها از سمت راست سعی در ورود به لاین اصلی را دارند. درحالی که می دانند راستا راست گذر برای ورود به بلوار میرداماد است نه پیچیدن به جلوی خودروهای لاین اول مدرس!

26 بهمن 1399

بیرمنگام، دومین شهر بزرگ انگلیس با جاذبه های دیدنی

بیرمنگام (Birmingham) دومین شهر بزرگ در انگلستان است. اما در میان جنب و جوش این شهر صنعتی، جاذبه های طبیعی و مکان های زیبا و سرشار از آرامش وجود دارند. در این مطلب 12 مورد از جاذبه های گردشگری در بیرمنگام را به شما معرفی خواهیم کرد.

17 بهمن 1399

قرص دوکسپین (Doxepin) و موارد مصرف آن

قرص دوکسپین (Doxepin) در درمان اختلالات اضطرابی و افسردگی استفاده میشود. خشکی دهان ، تاری دید، یبوست و خواب آلودگی از عوارض قرص دوکسپین است.

1 بهمن 1399

ماراتن1904؛ کمدیترین مسابقه تاریخ المپیک

تانیان دونده آفریقای جنوبی بسیار توانمند بود و در موقعیت خوبی قرار داشت که یک گروه سگ وحشی به او حمله کردند و او نیز مجبور به فرار شد و در نهایت هم از دست سگ ها نجات پیدا کرد، اما بین 14 نفر، نهم شد.

29 دی 1399

رونمایی از نسل جدید آکورا MDX

شاسی بلند پرچم دار آکورا برای سال 2021 تغییرچهره خواهد داد. نسل جدید 47 هزار دلاری MDX، از پیشرانه های 290 و 355 اسب بخار استفاده می نماید.

17 دی 1399

سرقت مسلحانه از طلافروشان کیفی

دزدان مسلحی که با تعقیب طلافروشان کیفی و سد کردن راه آنها در جاده های کشور دست به سرقت 10کیلو طلا زده بودند در عملیات پلیس اصفهان دستگیر شدند.

15 دی 1399

خبر خوب در اردوی استقلال

استقلال در حالی مقابل پیکان متوقف شد که شیخ دیاباته بهترین بازیکن این تیم و آقای گل فصل گذشته رقابت های لیگ برتر به دلیل مصدومیت نتوانست آبی پوشان را همراهی کند و از قرار معلوم، تا سرانجام ماه جاری نیز نمی تواند در مستطیل سبز ظاهر شود. به این ترتیب محمود...

11 دی 1399
تعداد: (54)