روانشناسی

5 علامت پوستی که از عارضه قلبی خبر می دهند

پوست تان به عنوان بزرگترین اندام شما و تنها عضوی که از بیرون قابل مشاهده است پنجره ای به سوی سلامت کلی شماست. همان طور که استرس می تواند باعث ایجاد جوش و تشدید شرایطی مانند اگزما گردد علائم سایر مسائل سلامت داخلی نیز می توانند روی پوست شما ظاهر گردد. تماشا...

8 تیر 1401

دکوراسیون کرم قهوه ای؛ انتخابی برای آرامش خاطر

خبرنگاران | سرویس دکوراسیون - آیا حین انتخاب رنگ دکوراسیون، کرم قهوه ای نخستین گزینه ای است که به ذهن شما می آید؟ دکوراسیون کرم قهوه ای همواره یکی از انتخاب های پرطرفدار بیشتر ایرانی ها بوده است. اما نداشتن آگاهی درباره نحوه انتخاب عناصر و چیدمان لوازم...

1 تیر 1400

الزامات روزه داری بی خطر برای مصرف کنندگان دارو در ایام کرونایی

خبرنگاران/مازندران هر سال با فرارسیدن ماه رمضان نکاتی آموزشی درباره اصول تغذیه به ویژه برای افراد دارای بعضی بیماری های زمینه ای و افرادی که دارو مصرف می نمایند مطرح می گردد تا بدون آسیب دیدن سیستم ایمنی بدن در طول این ماه، با رعایت اصول درست تغذیه و...

21 خرداد 1400

چطور یاری کنیم خواهر و برادر ها روابط بهتری داشته باشند؟

بچه ها زیر 8 سال معمولاً مهارت مدیریت تعارض را ندارند. والدین و مربیان باید در این تعارض ها مداخله و به حل مشکلِ پیش آمده یاری نمایند نه آنکه به عنوان قاضی وارد عمل شوند و بین دو طرف داوری نمایند.

11 خرداد 1400

خطیبی: از تیم های پایتخت پیشنهاد داشتم، منصوریان خودش می داند چه بازیکنان بی کیفیتی به تراکتور آورده است!

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: من از یکی از تیم های پایتخت پیشنهاد داشتم، اما به آن ها گفتم اگر این پیشنهاد را قبول کنم دیگر نباید پایم را به تبریز بگذارم!

18 فروردین 1400

مثبت اندیشی چه زمانی سمی می شود؟

آیا هرگز در زندگی با مثبت اندیشی مسموم روبرو شده اید؟ مثبت اندیشی مسموم به چه معنایی است؟ آیا گفتن این عبارت که شاید مسائل و سختی هایی که کشیدی به صلاح و قسمتت بوده می تواند به دیگران کمک کند احساس بهتری نسبت به موقعیت خود پیدا کنند؟ همیشه مثبت فکر...

8 فروردین 1400

دلایل ناتوانی در آب کردن چربی شکم

چربی احشایی، نوعی چربی که اطراف اندام ها و بخش میانی بدن جمع می گردد، می تواند خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را افزایش دهد و همچنین یک پیش بین برای ابتلا به شرایطی مانند بیماری قلبی، فشار خون بالا، مقاومت به انسولین و بعضی انواع سرطان است.

24 آذر 1399

لکنت زبان؛ اختلالی که از خردسالی باید جدی گرفته گردد

یک روانشناس، در مورد اختلال لکنت زبان در بچه ها توضیحاتی داد.

23 آذر 1399

پنجمین مرکز خرید جهان ایران مال

ایران مال بزرگ ترین مرکز تجارت، فرهنگ، مذهب، رفاه، تفریح و یکی از مدرن ترین جاذبه گردشگری تهران و خاورمیانه به حساب می آید. امروز با ما همراه باشید تا با این موزه زمان و پنجمین مرکز خرید جهان بیشتر آشنا بشویم .

13 آذر 1399

شخصیت شناسی از روی مدل موی زنان

تا به حال درباره شخصیت شناسی از روی مدل مو و فرق سر چیزی شنیده اید؟ در این مقاله قصد داریم ببینیم شخصیت افراد چه نقشی در انتخاب مدل فرق سر دارد.

11 آذر 1399

چرا با گریه کردن آرام می شویم؟

تهران (پانا) - حقیقت این است که گریه، یک رها سازی است. اگر گریه نکنید، احساسات شما ممکن است سر ریز گردد و شما را از خوشحالی دور نگه دارد.

19 آبان 1399

جملات فاز سنگین و مغرورانه؛ متن و جمله ناب درباره تنها ماندن

معمولا در علم روانشناسی، مغرور به کسی گفته می گردد که با اعمال و رفتارش خود را برتر، ارزشمندتر یا مهم تر از دیگران می پندارد. همچنین افراد مغرور انتظار دارند، همواره به خاطر ویژگی ها و دستاوردهایشان مورد تحسین قرار بگیرند. اما گاهی همه ما از برای تخلیه...

2 آبان 1399

با این سبزی معجزه آسا پوستتان را جلا دهید

اگرچه هیچ مطالعه ای پشتیبان این ایده نیست که آب کرفس آکنه را درمان می نماید، اما ممکن است به دلایل دیگر علائم آکنه را تسکین دهد.

18 تیر 1399

خدمات آنلاین اسباب کشی؛ با نوبار بدون دغدغه اسباب کشی کنید

در اسباب کشی فرقی ندارد که اثاثیه شما به اندازه یک کامیون باشد و چه به اندازه یک نیسان و وانت، در واقع خود پروسه اسباب کشی است که دردسر و دغدغه بسیاری را به افراد متحمل می نماید.

5 فروردین 1399

دنیای معنوی بچه ها سرطانی چگونه است؟

خبرنگاران/خراسان رضوی مهمترین بحران های معنوی ای که بچه ها در دوران بیماری سرطان تجربه می کنند عبارت از مسائل فلسفی، ایمان، ارتباط با طبیعت، بازی و تفریح، عشق و حمایت اجتماعی، ابراز ترس و اضطراب، ابراز پرخاشگری و امید به آینده است.

23 اسفند 1398